توسعه کمی بازارها، تکمیل زنجیره تامین و بهسازی؛ مهمترین برنامههای ۱۴۰۴
ارتباط فردا: مهدی بختیاریزاده ضمن تبریک سال نو گفت: توسعه کمی بازارها، تکمیل زنجیره تامین محصولات و نوسازی و بهسازی میادین میوه و ترهبار بخشی از مهمترین برنامههای سازمان در سال ۱۴۰۴ است.
وی با اشاره به به عملکرد سازمان در سال ۱۴۰۳ افزود: خوشبختانه سال ۱۴۰۳ جزو سالهای خوب سازمان مدیریت میادین میوه و تره بارر شهرداری تهران بود. در این سال، توانستیم گامهای موثری در راستای خدمات رسانی به مردم برداریم. کما اینکه در سال گذشته ۲۰ بازار محلی را در شهر تهران افتتاح شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران ادامه داد: در سال ۱۴۰۳ سازمان توانست بهسازی و نوسازی ۱۴ بازار و میدان میوه و ترهبار را انجام داد این در حالی است که از سال ۱۴۰۰ تا کنون نیز ۳۸ بازار و میدان بهسازی و نوسازی شده است.
وی بیان کرد: ایجاد زنجیره تامین مواد غذایی و محصولات مصرفی با هدف تامین محصولات با کیفیت برای تهرانیها نیز یکی دیگر از اقداماتی بود که در سال گذشته اجرایی شد.
بختیاریزاده یادآور شد: طبق آمار بانک مرکزی در سال ۱۴۰۳ در حوزه میوه و سبزیجات و ۲۱ درصد نیز در حوزه حبوبات و همچنین محصولات پروتئینی مانند گوشت و مرغ فاصله قیمتی میادین و بازارهای میوه و ترهبار با سطح شهر داشته است.
وی با اشاره به راهاندازی و توسعه فروش مجازی در اپلیکیشن شهرزاد تاکید کرد: مرتبسازی، آراستگی و پیراستگی، افزایش چرخدستی و ترازوها در میادین و بازارهای میوه و ترهبار نیز از دیگر اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۳ است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران در ادامه گفت: در سال ۱۴۰۳ طبق آمار موجود ۳۰ درصد به میزان مراجعه شهروندان به میادین و بازارهای میوه و ترهبار افزوده شد و ۵۲۰ هزار نوبت خرید به ثبت رسید.
براساس گزارش سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران، وی با اشاره به بخشی از برنامههای سازمان در سال ۱۴۰۴ گفت: امسال نیز توسعه کمی و کیفی بازارهای میوه و ترهبار، تکمیل زنجیره تامین، توسعه سردخانههای سازمان از مهمترین برنامههایی است که در سال جاری اجرایی میشود.
انتهای پیام