اخبار دانش > فناوری‌

بهره‌گیری از هوش مصنوعی در مخابرات



به گزارش همشهری، خانی علی اکبری در دیدار با محمد جعفبرپور، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این خصوص گفت: «ایجاد چت‌بات‌ها و سیستم‌های پشتیبانی مبتنی بر هوش مصنوعی که به سوالات و مشکلات مشتریان پاسخ دهند و باعث کاهش هزینه‌های نیروی انسانی و بهبود تجربه مشتری شوند، استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی برای تحلیل داده‌های مشتریان، تحلیل احساسات مشتریان و پیش‌بینی نیازها و رفتارهای آنها، شخصی‌سازی خدمات از جمله حوزه‌های جدیدی است که مخابرات ایران می‌تواند برای توسعه خدمات خویش به‌کار گیرد.»



منبع:همشهری آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا