اقتصادی > تولید و تجارت

بهترین‌های خدمات پس از فروش صنعت خودرو معرفی شدند



ارتباط فردا: بعد از ظهر امروز (دوشنبه) به همت سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در محل هتل المپیک، مراسم معرفی و تجلیل از برترین‌های خدمات پس از فروش صنعت خودرو را برگزار کرد.

سعید تاجیک- مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران- در ابتدای این مراسم، با بیان اینکه بسیاری از مشکلات و ناکارآمدی‌های صنعت خودرو،  مشکلات طراحی که در خودروها وجود داشته و… در چارچوب خدمات پس از فروش جبران شده است، اظهار کرد: گاها کیفیت خودرو پس از آنکه تحویل مردم می‌شود و در راستای ارائه خدمات پس از فروش است که مشخص شده و کیفیت خودرو دست مردم و مالکیت خدمات فروش تعیین شده است. هرگاه خودروها با تاخیر در تحویل مواجه بودند یا خودرویی را نداشتیم و تغییر نوع خودرو اتفاق افتاد،  قطعات دچار مشکل بود و با قطعات یدکی جبران شد، در تنگی نفس خدمات پس از فروش پررنگ بوده است.

در این مراسم که مدیرکل دفتر خدمات فنی، مهندسی و نگهداری وزارت صمت و همچنین دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش به بیان نظرات خود پرداختند که از این لینک قابل مشاهده است.

در پایان این مراسم، برترین‌های خدمات پس از فروش معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

براساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رتبه نخست شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش صنعت خودرو به شرکت ایساکو و شرکت سایپا یدک تعلق پیدا کرد.

شرکت‌های خدمات پس از فروش مدیران‌خودرو، بهمن‌موتور، شرکت خدمات و تجارت بم‌خودرو، شرکت جهان نوین آریا، شرکت ماهان صنعت پارس (ایرتویا)، شرکت ماموت خودرو، سیباموتو، بهمن‌دیزل، تیتان دیزل، مایان دیزل، عقاب افشان، گواه، شایان یدک و…. در رتبه دوم خدمات پس از فروش کشور قرار گرفتند.

گفتنی است پس از معرفی برترین‌های خدمات پس از فروش خودرویی، از نمایندگی‌های برتر خدمات پس از فروش سراسر کشور تجلیل شد.

انتهای پیام 



منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا