دسته‌بندی نشده

ایران پرچمدار مقابله با ظلم و مدافع حق مظلومان است


ایران پرچمدار مقابله با ظلم و مدافع حق مظلومان است

 

قزوین_به گزارش بسیج، صبح امروز جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته بسیج دانش آموزی با حضور سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین، مسئولین بسیج دانش آموزی نواحی تابعه، نقی سیاهکی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیران شهرستانی و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سالن جلسات شهید پرویز فرماندهی سپاه استان برگزار شد.

 

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی در این جلسه عنوان کرد: در این برهه حساس تاریخی جمهوری اسلامی توانسته به مقابله با ظلم ظالمین جهانی برود و از حق مظلومان دفاع کند و این امر با پشتیبانی مردم ایران قوی محقق شده است.

 

وی عنوان کرد: در هفته بسیج دانش آموزی که نماد آن راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان است برنامه های متنوع با کمک مدیران مدارس و ادارات آموزش و پرورش و خود دانش آموزان اجرا خواهد شد که از شاخصه های آن می توان به یادواره شهدای دانش آموزی، برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقات علمی، اجرای برنامه های فرهنگی هنری، دفاعی، بصیرتی و دیگر برنامه های ویژه این ایام نام برد.

 

گفتنی است؛ در این جلسه بر برنامه ریزی تخصصی و همکاری و هم افزایی و ایجاد هماهنگی برنامه ها بین سپاه و بسیج و آموزش و پرورش مورد تاکید شد.

 

انتهای پیام

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

لینک حبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا