ورزش > توپ و تور

هادی رضایی یکی از سه فرد تأثیرگذار در تالار مشاهیر والیبال ۲۰۲۴



هادی رضایی یکی از سه فرد تأثیرگذار در تالار مشاهیر والیبال ۲۰۲۴

ارتباط فردا:به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان جهانی پاراوالیبال امروز با انتشار گزارشی و اشاره به عضویت هادی رضایی در کلاس ٢٠٢۴ تالار مشاهیر بین‌المللی والیبال، به مروری بر افتخارات سرمربی تیم ملی کشورمان پرداخت.

🔹در متن این گزارش آمده است:

«تالار مشاهیر بین‌المللی والیبال کلاس ٢٠٢۴ را با تجلیل از سه فرد تأثیرگذار در این حوزه رضایی، کسل و کافمن راه‌اندازی کرد.

🔹تالار مشاهیر بین‌المللی والیبال روز چهارشنبه دوم آبان ماه ١۴٠٣ (نوزدهم اکتبر) در هولیوک، ایالت ماساچوست، از کلاس جدید خود در سال جاری رونمایی کرد.

🔹در میان نُه کاندیدای برگزیده، برخی تأثیر عمیقی بر #والیبال_نشسته تأثیر گذاشته‌اند، از جمله هادی رضایی از ایران و جان کسل از ایالات متحده و مرحوم بیل کافمن که دستاوردهای آن‌ها در مربیگری، توسعه و ارتباطات به ارتقای این ورزش در عرصه جهانی کمک کرده است.

🔹رضایی که به عنوان اولین ایرانی به عضویت تالار مشاهیر والیبال در سال ٢٠٢۴ درآمد، یکی از موفق‌ترین چهره‌های تاریخ والیبال نشسته است.

🔹او حرفه‌ی خود در والیبال نشسته را به عنوان یک بازیکن برجسته و عضو تیم ملی آغاز کرد و تیم مردان ایران را در بازی‌های پارالمپیک سئول ١٩٨٨، بارسلونا ١٩٩٢ و آتلانتا ١٩٩۶ به مدال طلا رساند.
با تغییر نقش رضایی و ورود او به عرصه‌ی مربیگری، فصل جدیدی از برتری، برای تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران رقم خورد.

🔹تیم ایران با هدایت او، پنج مدال طلای پارالمپیک دیگر از جمله سیدنی ٢٠٠٠، پکن ٢٠٠٨، ریو ٢٠١۶، توکیو ٢٠٢٠ و اخیراً در پاریس ٢٠٢۴ به دست آورد. این تیم به سرمربیگری او همچنین به دو مدال نقره در پارالمپیک‌های آتن ٢٠٠۴ و لندن ٢٠١٢ نیز رسیده است.»

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا