استانها > بوشهر

کلاس دانش افزایی داوران و ناظران فوتسال استان بوشهر برگزار شد


مهراب دشتی مکان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اهمیت آموزش در بحث فوتبال و داوری مسابقات این رشته ورزشی، یک دوره کلاس دانش افزایی ویژه داوران و ناظران فوتسال استان بوشهر امروز، جمعه ۴ آبان ماه، به میزبانی شهرستان گناوه برگزار شد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان گناوه افزود: در این دوره آموزشی یک روزه ۱۰۰ داور و ناظران داوری خانم و آقا از سراسر استان بوشهر شرکت کرده‌اند که آموزش‌ها در دو بخش تئوری و عملی ارائه خواهد شد.

وی گفت: مدرسان این دوره آموزشی را «محمود رضا نصیرلو» از داوران بین المللی و از مدرسان رسمی فیفا و «حسین شاهمردای» عضو دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال بر عهده دارند.

کلاس دانش افزایی داوران و ناظران فوتسال استان بوشهر برگزار شد

دشتی مکان یادآور شد: کلاس تئوری این دوره آموزشی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی و کار عملی نیز در سالن ورزشی نفت بندر گناوه با حضور شرکت کنندگان و مدرسان برگزار شد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان گناوه گفت: شهرستان گناوه در حوزه داوری رشته‌های ورزش به ویژه داوری فوتبال و فوتسال در سطح کشور دارای جایگاه خوب و قوی است و داوران این شهرستان از توانمندترین داوران در سطح کشور محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای تقویت ورزش فوتبال شهرستان در دستور کار این هیئت قرار دارد و در آینده دوره‌های دیگر برگزار خواهد شد.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا