دسته‌بندی نشده

پایه‌های رشد و بالندگی هر کشوری در  آموزش وپرورش شکل می‌گیرد


ارتباط فردا:به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمدرضا محمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند ضمن قدردانی از تمامی تلاش‌هایی که در حوزه تعلیم و تربیت شهرستان صورت پذیرفته است، اظهار کرد: شورای آموزش وپرورش در شهرستان نقش بسیار مهم و بی‌بدیلی دارد و با حضور مسئولین ارشد شهرستان، تصمیمات مهم مربوط به آموزش وپرورش در سطح شهرستان در این شورا اتخاذ می‌شود. 

وی افزود: آموزش و پرورش فراگیرترین نهاد در سطح کشور و جهان است و پایه و رشد و بالندگی و پایندگی هر کشوری این نهاد ارزشمند است.

امام جمعه شهرستان نهاوند با اشاره به تأثیر آموزش و پرورش بر جامعه تصریح کرد: آموزش و پرورش نقش تاثیرگذاری بر تربیت جامعه دارد، البته نقش خانواده را هم نمی‌توان نادیده گرفت چراکه خانواده نیز هم راستای آموزش و پرورش قدم برمی‌دارد.

وی گفت: جلسات شورای آموزش و پرورش خیلی اثرگذار هستند این شورا یک اتاق فکر است که برای پیشرفت دانش آموزان ایجاد می‌شود.

محمدی افزود: آموزش وپرورش فراگیرترین نهاد در جامعه است و هیچ دستگاه یا وزارت خانه‌ای به اندازه آموزش وپرورش گستردگی ندارد.

وی با بیان اینکه پایه‌های رشد و بالندگی هر کشوری در  آموزش وپرورش شکل می‌گیرد، افزود: همه باید به سهم خود به آموزش کمک کنیم؛ زیرا اگر آموزش وپرورش در مسیر درست حرکت کند جامعه رو به پیشرفت و سداد دارد و اگر غیر این باشد، صدمات جبران ناپذیری به جامعه وارد می شود.

محمدی ادامه داد: همه‌ی مسئولین و همه افرادی که در ادارات و ارگان های مختلف مشغول به کار هستند به نحوی مدیون آموزش وپرورش هستند زیرا بخشی از عمر خود را در کلاس های درس و تلمذ در محضر معلمان گذرانده‌اند.

انتهای پیام/

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

لینک حبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا