سیاست > سایر

جوانان قهرمان غزه و کرانه غربی پرچم جهاد سنوار را برخواهند افراشت



جوانان قهرمان غزه و کرانه غربی پرچم جهاد سنوار را برخواهند افراشت

ارتباط فردا:به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه در پی شهادت یحیی ابراهیم سنوار پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت افتخار آمیز و رشک برانگیز مجاهدبزرگ، آزاده قهرمان و فرمانده در میدان، رهبرجهادی و حماسه‌ساز جنبش سرافراز حماس را برگی زرّین، در جهاد ضداستکباری رزمندگان جبهه مقاومت در پهنه جغرافیای مقاومت خصوصاً ملت تاریخ ساز فلسطین غرب آسیا است.

مرگی سرخ و قهرمانانه، این چنین شکوهمند و استوار، با پیکری زخم خورده و گلگون، تا آخرین نفس و رمق، حقاً مورد غبطه و حسرت است.

صهیونیست‌های درمانده هم به حسب حماقت ذاتی و همیشگی‌شان و هم به جهت استیصال و درماندگی‌شان در برابر طوفان حملات بی امانِ یکساله‌ی شبکه مقاومت، دست به احمقانه‌ترین اقدامات زدند و با شهادت این مجاهد بزرگ و انتشار تصاویر آن، نمادی جاودانه و ماندگار از یک قهرمان بزرگ اسلامی و عربی را در قاب نگاه جهانیان خصوصاً نسل‌های جوان تا همیشه تاریخ، قرار دادند.

اگر چه یحیای شهید، در آسمان درخشان مقاومت اسلامی، مانند ستاره‌ای درخشان غروب کرد اما بی تردید نور پیام و تلالو جهادش با طلوع ستارگان درخشان‌تری، این سپهر خونبار را روشن‌تر خواهند ساخت و چشم آمریکا و سگ هار او را کور خواهد کرد.

یحیی ابراهیم سنوار که حدود نیم قرن از عمر شصت و سه ساله‌اش را در مبارزه و مجاهده و مقاتله با بدترین دشمنان بشریت گذراند. بیست و سه سال از این مدت را در زندان دژخیمان، سرود آزادگی سرود و از زمان آزادی‌اش، کابوس زندگی تاریک صهیونیست‌ها شد. اکنون پیکر زخم خورده و رنج دیده و تصویر بشکوه و الهام بخش از آخرین لحظات زندگی‌اش، مایه رسوایی صهیونیست‌هایم فلوک و حیوان صفت گردیده است.

ان‌شاءالله جوانان قهرمان غزه و کرانه غربی پرچم جهاد او را برخواهند افراشت و به همراه سایر مجاهدان شبکه مقاومت اسلامی، فلسطین مبارک و مسجدالاقصای عزیز را از لوث وجود صهیونیست‌های خبیث پاک خواهند کرد.

اینجانب به نمایندگی از ائمه جمعه مکرم ایران اسلامی، شهادت زندگی ساز مجاهد بزرگ، یحیی ابراهیم سنوار را به خانواده آن بزرگمرد و به همسنگرانش در جنبش حماس و به همه مردم عزیز فلسطین و جهان اسلام و تمامی حامیان فلسطین قهرمان در سراسر جهان و به محضر ولی امر مسلمین جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

از خداوند علیم و قدیر زندگی صلح آمیز و الهی را در جهانی بدون آمریکا و صهیونیسم برای همه ملت‌های جهان تمنا می‌کنم. انهم یرونه بعیدا ونراه قریبا

والسلام علیکم و رحمه الله

محمد جواد حاج علی اکبری

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

۲۷ مهرماه ۱۴۰۳

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا