استان‌ها > خراسان جنوبی

بلوار پیامبر اعظم بیرجند جزو نقاط پرحادثه شهری است



بلوار پیامبر اعظم بیرجند جزو نقاط پرحادثه شهری است

ارتباط فردا:به گزارش خبرنگر مهر، علیرضا عباس زاده ظهر چهارشنبه در شورای ترافیک استان اظهار کرد: بلوار پیامبر اعظم بیرجند جزو نقاط پرحادثه شهری است که دسترسی به این معبر باید هدفمند و ایمن شود.

وی بیان کرد: ارتقای سطح ایمنی این محور و مدیریت رفتار ترافیکی میدان سراب در تصویب طرح جدید باید مد نظر قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی همچنین اجرای طرح اتصال دوم مهرشهر بیرجند از سمت پلیس راه برای مردم این منطقه را ضروری اعلام و بیان کرد: با احداث یک زیرگذر می‌توان آن را عملیاتی کرد.

عباس زاده افزود: اجرای طرح‌های ترافیکی در برخی نقاط شهری یا حاشیه شهرها با توجه به بارگذاری جمعیت ضروری است اما دسترسی ایمن مردم به معابر در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به درخواست‌های مردمی و بررسی‌های کمیته فنی، گفت: همچنین تعریض معبر و اصلاح هندسی بلوار سجاد در شهر بیرجند نیز حائز اهمیت است که با تصویب این طرح در شورای هماهنگی ترافیک به حل برخی مشکلات فعلی می‌توانیم امیدوار باشیم.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی به درخواست مردمی برای ایجاد یک راه دسترسی از روستای منظریه و رقویی به بلوار پیامبر اعظم (ص) بیرجند اشاره کرد و افزود: تردد مردم منطقه حسین آباد برای ورود به این بلوار باید از سمت میدان سراب به صورت ایمن مدیریت شود.

وی عنوان کرد: دو جاده خاکی غیر رسمی هم در این منطقه مورد استفاده مردم است که با حذف یک راه، مسیر دیگری را می‌توان رسمیت بخشید ولی باید استانداردسازی صورت گیرد.

به گفته عباس زاده پیش بینی احداث بلوار در محدوده حسین آباد و رقویی با توجه به آینده جمعیتی ضروری است و افزایش عرض راه روستایی و ارتقا آن می‌تواند مشکل مردم را حل کند.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا