استانها > خراسان رضوی

مجاهدان در غربت مظلوم هستند



مجاهدان در غربت مظلوم هستند

ارتباط فردا:به گزارش خبرگزاری مهر، احمد معصومی‌فر صبح سه‌شنبه در نشست خبری اختتامیه نهمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» اظهار کرد: موضوع فلسطین و محور مقاومت برای وزارت امور خارجه کشورمان بسیار مهم است و از این رو یکی از اقدامات دستگاه دیپلماسی، تبیین دفاع از مردم مظلوم در فضای رسمی بین‌المللی است.

مشاور وزیر امور خارجه گفت: اکنون شاهد هستیم که دیپلماسی و میدان پا به پای هم در حمایت از مقاومت انجام وظیفه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از اقدامات انجام شده اکنون قابل بیان نیست، اظهار کرد: در آینده شاهد تأثیر تلاش‌های این نهاد در حمایت جهانیان از مردم مظلوم فلسطین و لبنان خواهیم بود.

معصومی فر ادامه داد: صدای جبهه مقاومت باید به گوش جهانیان برسد و این در حالی است که مجاهدان در غربت در حال جان فشانی هستند و در مجامع بین المللی جایگاهی برای دفاع از مظلومان وجود ندارد.

مشاور وزیر امور خارجه تصریح کرد: بر این اساس شهید امیر عبدالهیان نزدیک سه سال به عنوان وزیر خارجه کشورمان، دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مجاهدان در غربت را در مجامع بین‌المللی تبیین کرد و به عبارتی پرچمدار صدای مقاومت در میان مردم جهان بود.

وی بیان کرد: مجاهدان در غربت مظلوم هستند و ما وظیفه داریم صدای آنان باشیم، امسال به دلیل تحولات سریع منطقه اجلاسیه نهم دارای شرایط خاصی است.

معصومی فر افزود: اکنون مردم بسیاری از کشورهای جهان نسبت به جنایت‌هایی که بر مردم فلسطین و لبنان رخ می‌دهد، واکنش نشان داده‌اند و تجمع‌های اعتراضی نیز برپا کرده‌اند و شاهد قطع روابط دیپلماتیک بین کشورهای آمریکای لاتین با رژیم صهیونیستی هستیم و از سوی دیگر آمریکا نیز در حال حمایت از تجاوزات رژیم صهیونیستی در فضای بین المللی است.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا