استانها > البرز

البرز الگوی کشور در محرومیت زدایی و کنترل آسیب‌های اجتماعی



البرز الگوی کشور در محرومیت زدایی و کنترل آسیب‌های اجتماعی

ارتباط فردا:به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی روز شنبه در نشست هم اندیشی با رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار کشور که در محل برگزاری نمایشگاه دستاوردهای محلات ۲۰۲۰ کشور برگزار شد، گفت: با توجه به عملکرد و دستاوردهای البرز در قالب قرارگاه اجتماعی در ۶۷ محله هدف، این استان به عنوان الگوی کشور در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی و محرومیت زدایی از محله‌ها معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه بر این اساس، البرز تنها استانی است که در این نمایشگاه غرفه برپا کرده و تجارب خود را به سایر استان‌ها ارائه می‌دهد، ضمن تشریح مسائل خاص و ویژه استان البرز در حوزه آسیب‌های اجتماعی و به ویژه حاشیه نشینی بیان کرد: بدین منظور با تشکیل کمیته‌های تخصصی پس از احصای موضوعات و مسائل برای حل آنها چاره اندیشی شد.

استاندار البرز بیان کرد: اکنون بر مبنای تدابیر اتخاذ شده با خرد جمعی و بهره گیری از ظرفیت مدیران مربوطه و صاحب نظران، اهداف و برنامه‌ها در حال اجرا هستند. علاوه بر اجرای پروژه‌های عمرانی، شاهد کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی و جرایم هستیم که انتخاب مدیران خانه محله‌ها و بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در این بخش بسیار مؤثر بوده است.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا