دسته‌بندی نشده

سوخت اصلی موشک‌های ایران ایمان و اراده جزم ملت بود/ بسیج بهترین بستر آموزش‌ عقیدتی و سیاسی و جهاد تبیین است


سوخت اصلی موشک‌های ایران ایمان و اراده جزم ملت بود/ بسیج بهترین بستر آموزش‌ عقیدتی و سیاسی و جهاد تبیین است

ارتباط فردا:به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین گلچهره در جمع مدیران عقیدتی و نظارت حوزه‌های مقاومت بسیج محلات تویسرکان اظهار کرد: امروز مرزهای حکومت اسلامی فقط مرزهای جغرافیایی نیست که ممکن است دشمن به آنها تهاجم کند، بلکه تهاجم به مرزهای عقیدتی و بینشی نیز یکی از اهداف دشمن هستند که ما باید هوشیار باشیم.

وی با اشاره به اینکه در تمام طول تاریخ امکانات جبهه حق محدود بوده و عموما جبهه باطل و کفر تا بن دندان مسلح بوده است، گفت: انبیا در مقابل نمرودها و فرعون‌ها بودند، ائمه در مقابل خلفای مستبد اموی و عباسی؛ اما در نهایت این راهبرد جبهه حق بود که پیروز می‌شد و قدرت ایمان عامل پیروزی می‌شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به اینکه در این عصر تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاده است، گفت: جنگ شناختی و بینشی یکی از اضلاع مهم دفاع از جبهه حق است که این مهم در قالب جهاد صورت پذیر است.

وی گفت: نهاد پاک و مقدس بسیج یکی از بهترین بسترهای آموزش‌های عقیدتی و سیاسی و جهاد تبیین است؛ ارائه محتواهای غنی تبیینی نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی و راهبردهای دشمن در منطقه، موجب بینش صحیح و قطع طمع ورزی دشمنان در این آب و خاک می‌شود.

گلچهره با بیان اینکه در امتثال امر ولایت نباید منتظر دستور باشیم، بلکه هر کس باید تکلیف خودش را پیدا کند و در این مسیر نقش بگیرد تا موفق باشیم، تصریح کرد: سوخت اصلی موشک‌های ایران که قلب رژیم صهیونی را شکافت و او را رسوا کرد، ایمان و اراده جزم ملت ایران بود که قوت قلب نیروهای مسلح ما بود.

انتهای پیام/

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

لینک حبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا