سیاست > سیاست خارجی

رژیم صهیونیستی به لطف شبکه‌های اجتماعی شکست بزرگی خورده است



رژیم صهیونیستی به لطف شبکه‌های اجتماعی شکست بزرگی خورده است

ارتباط فردا:به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با “سالگرد طوفان الاقصی و شهادت رهبران مقاومت” وبیناری با همین عنوان و با حضور عبدالله نکونام سفیر جمهوری اسلامی ایران در برزیل، استاد جامعه شناسی دانشگاه دولتی برازیلیا، خبرنگار بین الملل رسانه پرمخاطب برزیل ۲۴۷ و پژوهشگر تاریخ و معاون مؤسسه فلسطین -برزیل به صورت زنده در بستر شبکه اجتماعی برگزار شد.

سفیر کشورمان در این نشست مجازی علاوه بر تبیین علل ناکامی رژیم صهیونیستی در رسیدن به اهداف خود به رغم ارتکاب جنایات بی سابقه در کشتار مردم فلسطین و ترور رهبران مقاومت، گفت: رژیم صهیونیستی به لطف شبکه‌های اجتماعی و اطلاع رسانی نوین، در حوزه افکار عمومی جهانی، متحمل شکست بزرگی شده است.

نکونام تاکید کرد: اینکه شاهد اختصاص بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری از سوی رژیم صهیونیستی برای پروپاگاندا در سالروز ۷ اکتبر هستیم، خود دلیلی بر درک شکست رژیم در سطح افکار عمومی جهانی است و البته این شکست آنقدر بزرگ و عمیق است که با اینگونه دست و پا زدن‌ها، از سوی ماشین تبلیغات رژیم قابل ترمیم نبوده و قادر نخواهند بود. تصویر شکل گرفته در افکار عمومی در سطح جهانی، و معرفی به‌عنوان یک رژیم یاغی و خون آشام را بازسازی کنند.

طرف‌های برزیلی حاضر در این وبینار نیز با اشاره به جنایات تاریخی و کنونی رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان، از آن به عنوان روزهای سخت یادکردند. با این حال شتاب فزاینده فلسطینی سازی و همزمان شکل گیری موج ضد صهیونیستی در برزیل و جهان را امیدوارکننده دانستند.

شرکت کنندگان برزیلی این وبینار، آمریکا را به دلیل حمایت‌های دیپلماتیک و نظامی، نه تنها شریک جرم رژیم صهیونیستی بلکه طرف اصلی مقابل مردم فلسطین دانسته و در پایان از موضع مستحکم، قاطع و نقش اثرگذار تاریخی جمهوری اسلامی ایران قدردانی کردند.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا