جامعه > قضایی و حقوقی

ترخیص فوری ۱۸۰ کانتینر قطعات خودرو هایما با دستور ویژه قضائی



ترخیص فوری ۱۸۰ کانتینر قطعات خودرو هایما با دستور ویژه قضائی

ارتباط فردا:به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان از ترخیص فوری ۱۸۰ کانتینر قطعات خودرو هایما از بندر شهید رجایی بندرعباس با دستور ویژه قضائی و برای تأمین نیاز خطوط تولید شرکت ایران خودرو خبر داد.

قهرمانی با اشاره به اخبار مربوط به کمبود قطعات مورد نیاز برای تولید خودروی هایما در شرکت ایران‌خودرو خراسان و درخواست مسئولین این شرکت برای ترخیص محموله ۱۸۰ کانتینری قطعات موجود در بندر شهید رجایی بندرعباس، اعلام کرد: دستور ویژه قضائی برای ترخیص فوری این محموله بزرگ و انتقال آن به شرکت ایران خودرو صادر شده است و در نتیجه آن، کامیون‌ها در حال بارگیری و انتقال این محموله بزرگ به خطوط تولید شرکت مذکور هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، مأموریت ویژه‌ای نیز به دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس داده شده است تا ضمن نظارت بر مراحل ترخیص، با همکاری مسئولان بندر شهید رجایی بندر عباس، این محموله بزرگ قطعات و لوازم خودرو پس از بارگیری فوراً به شرکت مذکور تحویل داده شود.

قهرمانی در ادامه افزود: مقرر شده است به‌منظور تأمین ناوگان حمل‌ونقل مورد نیاز برای انتقال این محموله بزرگ قطعات خودرو، به تعداد کامیون‌های موجود در بندر شهید رجایی بندرعباس افزوده شود و خروج و بارگیری نیز به‌صورت ۲۴ ساعته ادامه یابد تا در اسرع وقت محموله مذکور به‌صورت کامل تخلیه و برای راه‌اندازی خطوط تولید شرکت ایران‌خودرو ارسال شود.

وی همچنین با بیان اینکه این دستور قضائی با توجه به نیاز خطوط تولید خودروسازان داخلی و ضرورت تحویل به موقع محصولات به خریداران و سفارش دهندگان صادر شده است، تأکید کرد: دستگاه قضائی در راستای وظایف ذاتی خود به منظور نظارت بر حسن اجرای قوانین و صیانت قانونمند از حقوق عمومی، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان ضمن قدردانی از تعامل بسیار خوب استانداری و مجموعه دستگاه‌های متولی که در این رابطه با مسئولان قضائی همکاری لازم را داشته‌اند، خاطرنشان کرد، خوشبختانه با ورود دستگاه قضائی به موضوع و در نتیجه حمایت و همکاری خوب استاندار هرمزگان و دستگاه‌های اجرایی و صاحبان کالا با ترخیص این محموله بزرگ قطعات خودرو از تحمیل خسارات ناشی از تأخیر به وجود آمده به بیت‌المال، مردم و صنایع و تولید کنندگان داخلی جلوگیری شد

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا