ورزش > توپ و تور

پیکان همچنان ناکام/ اولین پیروزی سایپا و مهرگان نور



پیکان همچنان ناکام/ اولین پیروزی سایپا و مهرگان نور

ارتباط فردا:به گزارش خبرنگر مهر، هفته دوم لیگ برتر والیبال چهارشنبه، ۱۸ مهر با ۶ دیدار در شهرهای سیرجان، نور، تهران (دو بازی)، مشهد و رفسنجان پیگیری شد.

پیکان همچنان ناکام

تیم فولاد سیرجان ایرانیان مدافع عنوان قهرمانی که در هفته نخست استراحت داشت در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها در سالن گهرروش به مصاف پیکان تهران رفت.

شاگردان بهروز عطایی که عنوان قهرمانی قاره‌کهن در سال ۲۰۲۴ را نیز یدک می‌کشند، در این دیدار سه بر صفر به پیروزی رسیدند تا نخستین برد خود در لیگ برتر مردان سال جاری را جشن بگیرند.

پیکان نیز که پرافتخارترین تیم این مسابقات است و در هفته نخست نتیجه را به صنعتگران امید واگذار کرد و در جایگاه هشتم جدول قرار گرفت، در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۲۳ نتیجه را واگذار کرد تا دومین ناکامی فصل خود را تجربه کند.

مهرگان نور اولین پیروزی خود را ثبت کرد

دیگر دیدار این هفته تیم‌های مهرگان نور و شهرداری ارومیه به مصاف هم رفتند. تیم تازه وارد مهرگان‌نور در سه ست متوالی و با امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید تا نخستین برد خود در لیگ برتر را در سالن تازه تأسیس خود تجربه کند.

دومین پیروزی چادرملو ثبت شد

تیم مس رفسنجان هم در سالن ۹ دی به مصاف چادر ملو اردکان رفت، شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم چادرملو اردکان طی سه ست متوالی با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند تا به دومین برد متوالی خود دست یابند.

سایپا به اولین برد خود رسید

همچنین تیم سایپا تهران در هفته دوم میزبان پاس گرگان بود و سه بر دو به پیروزی رسید. در ست نخست این دیدار شاگردان محمد ترکاشوند در تیم سایپا ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند اما در دومین ست شاگردان سنگدوینی در تیم پاس ۲۶ بر ۲۴ حریف را شکست دادند تا این دیدار در سه ست پایان نیابد.

در ست سوم سایپایی‌ها، به بازی برگشته و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند و در ست چهارم بار دیگر پاس گرگان ۲۵ بر ۲۲ برنده میدان شد تا این جدال پنج سته شود.

در پنجمین ست این دیدار، سایپا ۱۵ بر ۱۳ پاس را شکست داد تا به نخستین برد خود دست یابد.

در دیگر بازی این هفته تیم سپهر صدرا مشهد میزبان گیتی‌پسند اصفهان در سالن مهران بود و با شکست خانگی مقابل حریف روبرو شد. سپهر صدرا که در هفته نخست نیز نتیجه را واگذار کرده بود، در این مسابقه سه بر دو مغلوب شد تا از دو مسابقه یک امتیاز به دست آورد.

نماینده اصفهان در ست‌های اول و سوم این دیدار با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۲۱ مغلوب میزبان شد، اما در ست‌های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۶ و ۱۵ بر ۱۳ به پیروزی رسید تا از مشهد دو امتیاز ارزشمند کسب کند.

نتایج هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

سایپا تهران ۳– پاس گرگان ۲

فولاد سیرجان ایرانیان ۳– پیکان تهران صفر

مهرگان نور ۳– شهرداری ارومیه صفر

سپهر صدرا مشهد ۲ – گیتی‌پسند اصفهان ۳

مس رفسنجان صفر – چادرملو اردکان ۳

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا