دسته‌بندی نشده

پیاده‌روی اربعین همبستگی و همدلی ملت‌ها و مذاهب را به تصویر کشید


پزشکیان در پیامی به همایش تجلیل از موکب‌داران نمونه کشور:






تهران (پانا) – رئیس جمهور در پیامی به همایش تجلیل از موکب‌داران نمونه کشور گفت پیاده‌روی اربعین به نمادی بزرگ از وحدت، همبستگی و همدلی ملت‌ها و مذاهب مختلف تبدیل شده و هر ساله صحنه‌های با شکوه و به یادماندنی در سطح جهانی به تصویر می‌کشد.






مسعود پزشکیان در پیامی به همایش تجلیل از موکب‌داران نمونه کشور که صبح امروز دوشنبه در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی برگزار شد، اظهار داشت: رویداد آئینی و معنوی پیاده روی اربعین به برکت سرور و سالار شهیدان و حضور پرشور، عاشقانه و عارفانه دلدادگان مکتب آزادگی و ظلم ستیزی، به نمادی بزرگ از وحدت، همبستگی و همدلی ملت‌ها و مذاهب مختلف تبدیل شده و هر ساله صحنه‌های با شکوه و به یادماندنی در سطح جهانی به تصویر می‌کشد.

رئیس‌جمهور اضافه کرد: باور داریم توفیق حضور و خدمتگزاری در این مسیر نورانی بدون عنایت الهی و خلوص قلبی و عملی امکان‌پذیر نیست و هر قدمی در هر جایگاهی برای خدمتگزاری به خیل عظیم مشتاقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دفتر عاشقان حسینی ثبت و ضبط بوده و در پیشگاه پروردگار مهربان ماجور خواهد بود.

پزشکیان در ادامه افزود: امیدوارم با اتکال به ذات اقدس الهی و در سایه تلاش‌هایی که در این حرکت مردمی و پرفیض انجام می شود، شاهد عشق و علاقه روزافزون همه ملت‌های آزاده جهان به ویژه ملت ولایت مدار ایران اسلامی به سرور و سالار شهیدان و برگزاری پرشورتر این مراسم باشیم.

وی افزود: فرصت را مغتنم می‌شمارم بار دیگر مراتب سپاس و قدردانی خود را از همه عوامل و دست اندرکاران اجرایی، امنیتی و رسانه‌ای این همایش بزرگ معنوی به ویژه تلاش‌های ارزشمند و شبانه روزی موکب داران، عزیز مردم متدین و مهمان‌نواز استان‌های مرزی کشورمان و همچنین از میزبانی صمیمانه ملت و دولت دوست عراق در تامین امنیت، نیازها و شرایط مناسب اسکان برای میلیون‌ها دلدادگان حسینی اعلام می‌نمایم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: سلامتی و دوام توفیقات همه خدمتگزاران این مسیر روشنایی بخش را از درگاه خداوند متعال خواستارم.


این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

لینک حبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا