استانها > سمنان

برنامه سفر وزیر دادگستری به سمنان



برنامه سفر وزیر دادگستری به سمنان

ارتباط فردا:به گزارش خبرنگر مهر، امیر حسین رحیمی وزیر دادگستری دولت چهاردهم صبح پنجشنبه همراه با رئیس قوه قضائیه در سفری استانی وارد فرودگاه سمنان شد و مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

در مراسم استقبال از وی و همچنین حجت الاسلام اژه‌ای، نماینده ولی فقیه در استان سمنان استاندار سمنان و جمعی از مسئولان ارشد استانی و لشکری، قضایی و اجرایی حضور داشتند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره سفر وزیر دادگستری به سمنان گفت: رحیمی وزیر دادگستری کابینه چهاردهم در مرکز استان حضور خواهد داشت و به شهرستان‌های دیگر استان سفر نخواهد کرد.

حجت الاسلام محمد صادق اکبری با بیان اینکه وی در نخستین برنامه از انبارهای تملیکی سمنان بازدید به عمل خواهد آورد تا از نزدیک در جریان آخرین تحولات این حوزه قرار گیرد، بیان کرد: دومین برنامه وزیر دادگستری در سمنان بازدید از پارکینگ شورای هماهنگی مواد مخدر و پلیس راهور سمنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه وزیر دادگستری در دیگر برنامه خود به بررسی مشکلات عدم فعالیت کمپ ماده ۱۶ می پردازد، تاکید کرد: دیدار با همکاران تعزیرات حکومتی در سمنان دیگر برنامه وزیر دادگستری است.

به گزارش مهر، این نخستین سفر رسمی مقامات عالی دولت چهاردهم به استان سمنان است.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا