بین الملل > غرب آسیا و آفریقای شمالی

رجزخوانی جدید رئیس ستادکل ارتش رژیم صهیونیستی



رجزخوانی جدید رئیس ستادکل ارتش رژیم صهیونیستی

ارتباط فردا:به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «هرتزی هالیوی» رئیس ستادکل ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بدون اشاره به جنایات صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان از تشدید حملات ارتش این رژیم به مواضع حزب‌الله لبنان طی روزهای اخیر سخن گفت.

رئیس ستادکل ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات خود مدعی شد که در صورت لزوم، این حملات ادامه خواهد یافت.

علاوه بر این هالیوی ادعا کرد که این رژیم شهرک‌نشینان صهیونیست مقیم شمال سرزمین‌های اشغالی را به این مناطق بازخواهد گرداند و اگر حزب‌الله این موضوع را درک نکند ضربات بیش‌تری را متحمل خواهد شد؛ این در حالی است که حزب‌الله لبنان از شب گذشته گستره عملیاتی خود را توسعه بخشیده و این موضوع به آوارگی شمار بیش‌تری از شهرک‌نشینان صهیونیست خواهد انجامید.

همچنین رئیس ستادکل ارتش رژیم صهیونیستی بیان کرد: ما در جبهه‌هایی متعدد در غزه، لبنان، کرانه باختری، عراق، ایران و یمن در حال جنگ هستیم. ما در جبهه سوریه مشغول فعالیت هستیم و برخی مواقع حمله‌هایی را صورت می‌دهیم. ما گروه‌هایی را که در تلاش هستند حملاتی را علیه ما انجام بدهند هدف قرار می‌دهیم.

هالیوی بدون اشاره به ناکامی این رژیم در آزادسازی اسرای صهیونیست به سرزمین‌های اشغالی، بازگرداندن این اسرا به سرزمین‌های اشغالی را از اهداف جنگ عنوان و اعلام کرد که رژیم صهیونیستی باید به سرعت این هدف را محقق کند!

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا