بین الملل > غرب آسیا و آفریقای شمالی

قسام: عربده‌کشی و جنایات دشمن، زوال و نابودی آن را تسریع می‌کند


ارتباط فردا:به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب، گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای نظامی شهادت ابراهیم عقیل (حاج عبدالقادر) و احمد وهبی (حاج ابو حسین سمیر) و شماری دیگر از همراهان آنها را در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت تسلیت گفت.

قسام: عربده‌کشی و جنایات دشمن، زوال و نابودی آن را تسریع می‌کند

قسام ضمن تمجید از فداکاری‌ها و جانفشانی‌های این شهدا در راه دفاع از ملت فلسطین و قدس و تقدیر از ادامه پشتیبانی حزب الله از مردم غزه، تاکید کرد که «ما یقین داریم که این ضربات تنها قدرت و اصرار مجاهدان حزب الله برای ادامه راه مقاومت را بیشتر خواهد کرد. ما به آنها می‌گوییم که فلسطین هرگز از یاد نخواهد برد که چه کسانی از آن در برابر تروریسم صهیونیست‌ها حمایت و پشتیبانی کردند.»

این گردان‌ها در بیانیه مذکور اضافه کرد: ما یقین داریم که دشمن صهیونیستی با عربده کشی و جنایات خود در منطقه تنها زوال و نابودی خود را تسریع خواهد کرد.

جنبش حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای به طور رسمی شهادت حاج ابراهیم عقیل را تأیید کرد. حزب الله لبنان همچنین اسامی ۱۲ نیروی خود که در حمله نیروی هوایی اسرائیل به بیروت به شهادت رسیدن را منتشر کرد که در میان آنها ۸ فرمانده رده بالای تیپ رضوان دیده می‌شود.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا