استان ها

برندسازی جشنواره شالیزاری به رونق گردشگری آستانه اشرفیه می انجامد


برندسازی جشنواره شالیزاری به رونق گردشگری آستانه اشرفیه می انجامد

خسرو آرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات جشنواره فرهنگی و ورزشی شالیزاری در آستانه اشرفیه اظهار کرد: جشنواره‌های مختلف در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مردم اجرا می‌شود.

فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در برپایی جشنواره‌ها با سرفصل‌های مختلف بیان کرد: توسعه و رونق گردشگری با برپایی جشنواره‌ها امکان پذیر است و اساس شکل‌گیری جشنواره فرهنگی و ورزشی شالیزاری در آستانه اشرفیه هم همین است.

آرنگ با اشاره به اهمیت برپایی جشنواره‌ها در کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اضافه کرد: برپایی جشنواره‌ها فرصتی است تا جوانان انرژی و زمان خود را در راستای ارتقای سلامت و فرهنگ صرف کنند.

وی با تاکید بر لزوم برند سازی رویدادهای فرهنگی و ورزشی به ویژه جشنواره شالیزاری آستانه اشرفیه افزود: برندسازی جشنواره شالیزاری به توسعه و رونق گردشگری آستانه اشرفیه می‌انجامد.

دومین جشنواره ورزشی شالیزاری در ۵ رشته ورزشی فوتچل و چل نوردی در روستای کینچاه، والی چل در روستای کیسم و لافندچل و کشتی چل در روستای اشمان دهکاء آستانه اشرفیه برگزار شد و اختتامیه این جشنواره فردا شنبه ۳۱ شهریور در پارک ساحلی این شهرستان برگزار می‌شود.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار

منبع:مهر

The post برندسازی جشنواره شالیزاری به رونق گردشگری آستانه اشرفیه می انجامد appeared first on پایگاه خبری همسونیوز.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

لینک حبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا