آخرین اخباراخبار ورزشی شهر اراکالاهلی عربستانپرسپولیسرضا درویشفوتباللیگ نخبگان آسیا

پول همه چیز نیست/ کنایه دوباره درویش به رقبا و خریدهای گران‌قمیتشان!


به گزارش “ورزش سه”، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در بخشی از گفت‌وگویش با خبرنگاران در خصوص پرونده بیرانوند گفت: باید از مسئولین مربوطه بپرسید که دیگر چه مدارکی باید بگیرند که به صدور حکم کمک کند. امیدواریم با توجه به اینکه همه مدارکی که می‌گفتند به دست‌شان رسیده یقینا همین روزها اعلام شود.

درویش درباره برگزاری دربی پایتخت در اراک گفت: میهمان تابع میزبان است. من فکر می‌کنم سخت است که در یک ورزشگاه ۱۰ تا ۱۲ هزار نفری ۲۰ هزار نفر هوادار را آن هم در یک شهرستان کنترل کرد. امیدواریم که مشکلی پیش نیاید که بتوانند این بازی را انجام دهند.

ویدئو: 353356

او درباره تعاریف لوران بلان از تیم و بلیت تهیه‌شده برای او برای دیدن بازی پرسپولیس با الاهلی گفت: واقعا جای تشکر دارد از کادر فنی و مدیریت تیم و بازیکنان که تا دقیقه ۹۰ و خرده‌ای همه هم و غم‌شان را گذاشته بودند که برنده بیرون بیایند و تحت شرایط جوی قرار نگرفتند. باید می‌دیدید که چه مدلی تشویق می‌کنند.

او در مورد داوری بازی گفت: اجحاف داوری هم دیدیم. امروز چندین گزارش از بهترین داوران فیفا و دنیا را دیدم که همه اذعان داشتند آن صحنه پنالتی بود ولی به ظاهر VAR عداوتی با ما دارد که همه جا علیه ماست. ضمن اینکه چندین صحنه دیگر بود که علیه ما سوت زده شد و آن هم بناست مطرح کنیم. هیچکدام اینها باعث نمی‌شود که برنده نشویم.

درویش همچنین گفت: توانستیم از فوتبال ایران در دنیا دفاع کنیم و مقابل این تیمی که چند بازیکنش فقط حدود ۲۰۰میلیون دلار پولش بود بایستیم. آن هم در روزی که خیلی‌ها بهانه داشتند سقف را بالا ببرند می‌‌گفتند می‌خواهند با این تیم‌ها بجنگند چون بازیکنان چند صد میلیون دلاری دارند، ولی دیدیم که همه‌اش این نیست. نه که پول موثر نباشد خیلی هم موثر است ولی نه اینکه شما بهترین بازیکنان دنیا را بخرید حتما قهرمان و اول می‌شوید. پرسپولیس این را ثابت کرد. یک خرده بداقبالی و بی محبتی داور تا این حد مشمولش نمی‌شد حتما نتیجه غیر این بود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

<p>The post پول همه چیز نیست/ کنایه دوباره درویش به رقبا و خریدهای گران‌قمیتشان! first appeared on تهران ورزشی.</p>

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

لینک حبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا