دیگر رسانه ها

🔸 اکثر شاخص‌های حوزه روستایی خراسان رضوی ارتقا یافته است


ارتباط فردا:همسونیوز:ارتباط فردا:به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا سراجی در مراسم روز ملی روستا و عشایر که در محل اردوگاه ثامن الائمه «ع» برگزار شد، ضمن اشاره به ارتقا شاخص‌ها در حوزه طرح تحول روستایی استان اظهار کرد: بخش گازرسانی روستایی ۹۷.۳، بخش آب و آب آشامیدنی ۹۵.۹ درصد، تهیه طرح‌های هادی ۹۹ درصد، آسفالت راه‌های روستایی ۹۵.۵ درصد، ارتباطات ۸۹.۲ و حدنگار اراضی کشاورزی روستاهای استان به ۹۱ درصد ارتقا یافته است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: رویکرد دولت و مجلس شورای اسلامی در حوزه روستایی با تصویب قانون برنامه هفتم واضح و روشن است. در این قانون از ۱۲۰ شاخص ۱۳ شاخص به صورت مستقیم به حوزه روستایی توجه دارد.

وی افزود: مقرر است در سال اول برنامه هفتم سازمان پیشرفت و آبادانی روستاها تشکیل و با ارتقا جایگاه معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری به معاون رئیس جمهور که یکی از اتفاقات خوب و ارزشمند بوده امید می‌رود این موضوع هم به توسعه امور روستایی در کشور کمک کند.

سراجی ابراز کرد: ارتقا درجه ۳۶۲ دهیاری و صاحب درجه شدن ۴۴ دهیاری و اخذ مجوز برگزاری آزمون استخدامی دهیاری‌ها در استان از دیگر اقدامات شاخص در حوزه روستایی بوده است.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

لینک حبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا