استانها > خراسان رضوی

۶۰ درصد مدارس شهرستان خواف فرسوده هستند



۶۰ درصد مدارس شهرستان خواف فرسوده هستند

ارتباط فردا:به گزارش خبرنگر مهر، روح الله غلامپور عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: با قاطعیت می‌گویم امسال کلاسی بدون معلم نخواهیم داشت و سعی کردیم با ساماندهی مناسب مشکل کمبود کلاس درس را نیز مدیریت کنیم.

مدیر آموزش و پرورش خواف ادامه داد: با برنامه ریزی درست تمامی کتاب‌های درسی در پایه ابتدایی و متوسطه اول تحویل مدارس شده است و از چند روز گذشته تحویل کتاب دوره متوسطه دوم آغاز شده است.

وی همچنین از ساماندهی نیروها در تمامی مقطع‌ها خبر داد و گفت: در سه سال گذشته ۶۰۰ معلم جذب آموزش و پرورش خواف شده اند و در این مورد مشکل خاصی نداریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف با توجه به اینکه ۴۰۰۰ هزار همکار فرهنگی داریم و اینکه امسال تا کنون ۴۴ هزار دانش آموز ثبت نام کرده ایم گفت: ما از مدیرکل محترم آموزش و پرورش انتظار داریم نگاه ویژه ای به شهرستان خواف داشته باشند.

وی ضمن تشکر از شرکت معدنی فولاد که نگاه ویژه ای در ساخت مدارس و فضای آموزشی دارند گفت: ۶۰ درصد مدارس شهرستان فرسوده هستند از همه خیرین و حوزه معادن انتظار داریم در این امر مهم یاری دهنده آموزش و پرورش شهرستان باشند.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه غلامپور ضمن تشکر از اصحاب رسانه و خبرنگاران بیان کرد: خبرنگاران بال پرواز آموزش و پرورش هستند امید هست در این مسیر با کمک و همراهی بیشتر نسبت به پیشرفت شهرستان تلاش کنند.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا