استانها > مازندران

۱۴۰ برنامه شاخص هفته تربیت بدنی در مازندران اجرا شد



۱۴۰ برنامه شاخص هفته تربیت بدنی در مازندران اجرا شد

ارتباط فردا:به گزارش خبرنگر مهر، حسین دلیری شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران در پایان هفته تربیت بدنی و ورزش ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان، مسئولان اداره کل، بسیج ورزشکاران، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، هیأت‌های ورزشی، ورزشکاران و رسانه‌ها به دلیل ایجاد شور و نشاط و برگزاری برنامه‌های متنوع در این هفته گفت: بیش از ۸۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش در استان مازندران برگزار شد که بیش از ۱۴۰ برنامه آن شاخص بود.

دبیر ستاد هفته تربیت بدنی و ورزش مازندران بیان کرد: افتتاح ۶ پروژه ورزشی دولتی و بخش خصوصی، برگزاری جشنواره بزرگ ورزش‌های رزمی و هنرهای فردی مازندران، برنامه‌های ورزش صبحگاهی، ورزش‌های بومی محلی در روستاها، همایش بزرگ دوچرخه سواری در سراسر استان، پیاده روی خانوادگی در سراسر استان ازجمله برنامه‌های محوری هفته تربیت بدنی و ورزش بودند.

دلیری افزود: این برنامه‌ها با هدف تشویق آحاد مردم به تحرک، نشاط و ورزش برنامه ریزی گردید و این هفته فرصت ارزشمندی برای ترویج فرهنگ ورزش در بین اقشار مختلف مردم است.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان همچنین تصریح کرد؛ مردم استان مازندران مستعد در همه رشته‌های ورزشی شناخته می‌شوند و هر چقدر تعداد ورزشکار مازندرانی بیشتر شود قطعاً آثار آن هم در کاهش هزینه‌های بهداشتی و درمانی و هم در توسعه ورزش حرفه‌ای و مدال آوری مشهود خواهد بود.

وی گفت: طبق فرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تلاش کردیم در این هفته صدای ورزش در همه نقاط استان شنیده شود و لذا در روستاهای دورافتاده و مناطق کمتر برخوردار نیز برنامه‌هایی اجرایی شد.

دلیری در پایان ابراز امیدواری کرد؛ این هفته بهانه‌ای شود برای تداوم ورزش کردن همه مردم جامعه چراکه توسعه ورزش در ابعاد مختلف ازجمله؛ نشاط اجتماعی، اقتصاد ورزش، همبستگی اجتماعی و غرور ملی و … تأثیر گذار است.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا