استانها > البرز

کمک ۱۴ میلیون تومانی دانش آموزان یک مدرسه به مردم لبنان



کمک ۱۴ میلیون تومانی دانش آموزان یک مدرسه به مردم لبنان

ارتباط فردا:به گزارش خبرگزاری مهر، مریم دهقان مدیر مدرسه‌ای در استان البرز بوده که به عنوان یکی از بانوان کنشگر مسجدی نیز فعال است. در این مدرسه دانش آموزان از مقطع ابتدایی تا دبیرستان در حال تحصیل هستند.

خانم دهقان که سال‌هاست به عنوان کنشگر فرهنگی در حوزه‌های مختلف از جمله جهاد تبیین مشغول فعالیت است، در ماه‌های گذشته و در پی عملیات بزرگ طوفان الاقصی، با همراهی جمعی از همکاران در جهت تبیین، تقویت و پشتیبانی از جبهه مقاومت، اقدامات ارزنده‌ای را انجام داده است.

وی با رویکردی هوشمندانه فعالیت‌های روشنگرانه‌ای را در حوزه محور مقاومت انجام داده است که برای نمونه می‌توان به برگزاری جشن عاطفه‌ها اشاره کرد. در این برنامه با همراهی دانش آموزان و اهدای پول توجیبی‌های آنها مبلغی حدود ۱۴ میلیون تومان برای کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان جمع آوری شد.

در این اقدام ارزشمند، دانش آموزان، هم با مفهوم نیکوکاری آشنا شدند و هم از موضوع فلسطین که مسئله اول این روزهاست، شناخت بهتری پیدا کردند تا در نهایت به تقویت حس انسان دوستی و مسئولیت پذیری آن‌ها در این زمینه کمک شایانی شود.

همچنین در ادامه با برپایی نمایشگاه نقاشی با موضوع «جنایات رژیم صهیونیستی» که در مدرسه حورای البرز توسط دانش آموزان برگزار شد، این حس آگاهی و شناخت در میان کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آنها ایجاد و تقویت شد.

از دیگر اقدامات مفیدی که در این زمینه به انجام رسید، می‌توان به برپایی جشن پیروزی و تربیتی اشاره کرد که با سخنرانی‌های تربیتی و تبیینی توسط او و جمعی از مربیان برگزار شد.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا