استانها > بوشهر

کمبود امکانات کمک آموزشی و کلاس درس در کنگان زیبنده نیست



کمبود امکانات کمک آموزشی و کلاس درس در کنگان زیبنده نیست

ارتباط فردا:به گزارش خبرنگر مهر، حجت الاسلام محمود محمودی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح مباحثی در خصوص مسائل جغرافیای شهرستان کنگان در رسانه‌ها اظهار کرد: ضمن تقدیر از تلاش فرماندار کنگان در راستای پیگیری حق و حقوق مردم، همه فعالان سیاسی مردم و مسئولین دو شهرستان را به قانونمندی، قانون‌مداری و رعایت عدالت توصیه می‌کنم.

وی افزود: مرجع تصمیم گیری برای این موضوع وزارت کشور و نظرات کارشناسان این حوزه است که به تأیید کارشناسان وزارت کشور رسیده است.

امام جمعه کنگان تاکید کرد: دامن زدن به مسائلی که موجب ایجاد اختلاف بین مردم یکدل و باصفای این مناطق می‌شد شایسته نیست و همه باید تابع قانون باشند.

وی با استناد به آیات و روایات، وحدت را امری ضروری و دستوری قرآنی دانست و عنوان کرد: تاکید بر واژه امت اسلامی به این دلیل است که ما فراموش نکنیم یک امت واحد هستیم و مرزهای جغرافیایی بین کشورهای اسلامی حقیقت امت اسلامی را تغییر نمی‌دهد.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، آرزوی موفقیت برای دانش‌آموزان داشت و تأکید کرد: توجه به مدارس و امکانات آموزشی ضروری است و شایسته نیست مناطقی مانند کنگان با کمبود امکانات کمک آموزشی و کلاس‌های درس مواجه باشند.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا