استانها > خراسان رضوی

کشورهای اسلامی باید با وحدت شریان های حیاتی رژیم جعلی را قطع کنند



کشورهای اسلامی باید با وحدت شریان های حیاتی رژیم جعلی را قطع کنند

ارتباط فردا:به گزارش خبرگزاری مهر، احسان عظیمی‌راد در پی شهادت سید حسن نصرالله پیامی صادر کرد.

متن پیام نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا»

عالم مجاهد، بصیر، شجاع و مقاوم سید حسن نصرالله، که تمام عمر با برکت خود را در راه اسلام و مبارزه با ظالم گذاشت، به دست مزدوران سفاک صهیونیست به درجه رفیع شهادت نائل آمد و مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را به سوگ نشاند.

رژیم تروریست، غاصب و مضمحل شده صهیونیستی با به شهادت رساندن فرماندهان ارشد جبهه مقاومت، و به ویژه مجاهد نستوه سید مقاومت، سید حسن نصرالله، از تمام خطوط قرمز جبهه مقاومت عبور نموده و روز به روز به نابودی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

جبهه مقاومت تاکنون از این دست حوادث کم ندیده و هر بار با انگیزه‌تر و پر قدرت‌تر به دفاع از آرمان فلسطین و دفاع از مظلوم پرداخته است. شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس، اسماعیل هنیه و دیگر شهیدان محور مقاومت، نمی‌تواند مسلمانان را به عقب نشینی وا دارد و شهادت سید حسن نصرالله، انرژی‌ای مضاعف برای نبرد با صهیونیست را برای دفاع از قدس شریف بر پیکره مقاومت تزریق خواهد کرد.

امروز کشورهای اسلامی و عربی نه تنها باید از شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار که اتاق فکر این رژیم جعلی و کودک کش است، بخواهند که باید در برابر افکار عمومی بشریت پاسخ حمایت‌های بی حد و حصر خود از این رژیم تروریست را بدهد؛ بلکه باید کشورهای اسلامی با خلق وحدتی مثال زدنی، شریان‌های حیاتی این رژیم جعلی را قطع نمایند و به دوران زندگی او پایان دهند.

اینجانب شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، سید حسن نصرالله و برخی از فرماندهان ارشد حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محضر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه‌ای، ملت شریف لبنان و ایران، و همه مسلمانان عالم و غیور مردان محور مقاومت تسلیت عرض نموده و آرزوی طول عمر باعزت همراه با سلامتی برای مقام معظم رهبری دارم.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا