دسته‌بندی نشده

کتاب «زن و بازیابی هویّت حقیقی» تجدید چاپ شد


کتاب «زن و بازیابی هویّت حقیقی» تجدید چاپ شد

کتاب «زن و بازیابی هویت حقیقی»؛ گزیده بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) که با هدف تبیین مسائل مختلف مربوط به حوزه‌ی زنان با موضوع بازیابی هویّت حقیقی و با نگاهی به شرایط موجود در جوامع اسلامی و غربی گردآوری شده، از سوی انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ هفدهم رسید.

خبرگزاری میزان – این کتاب گزیده‌ای از بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای می‌باشد که در ۴ بخش اصلی و ۲۲ فصل به بررسی مسائل مختلف حوزه زن و خانواده می‌پردازد. از موضوعات این کتاب میتوان به «پیشینه‌ی تاریخی، نگاه غرب به زن، الگوی قرآنی – اسلامی زن، برابری و تفاوت میان زن و مرد، عوامل انحطاط زن، نقش زن در خانواده و اجتماع، مسائل مربوط به حجاب» اشاره کرد.

این کتاب با توجه به اهمیّت و جایگاه ویژه‌ی زن در حوزه‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی در چهار بخش، توسط جمعی از محققان و پژوهشگران به زیور طبع آراسته شده است. بخش اول این کتاب به «کلیّات مباحث زن و خانواده» در چهار فصل پرداخته است. در بخش دوم، موضوع «سیمای زن در بُعد فردی» در پنج فصل مورد بررسی قرار گرفته و «سیمای زن در بُعد خانوادگی» موضوع بخش سوم این کتاب است که در هفت فصل تهیّه و تدوین شده است. «سیمای زن در بُعد اجتماعی» موضوع بخش چهارم کتاب «زن و بازیابی هویت حقیقی» است.

چاپ هفدهم این کتاب از سوی انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) روانه‌ی بازار نشر شده و مخاطبان می‌توانند این کتاب را از کتابفروشی‌های سراسر کشور یا پایگاه الکترونیکی انتشارات به نشانی www.khameneibook.ir تهیّه نمایند.

 انتهای پیام/

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

لینک حبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا