دسته‌بندی نشده

کتابخانه سیار در شهر بوشهر راه‌اندازی می‌شود


کتابخانه سیار در شهر بوشهر راه‌اندازی می‌شودبه گزارش دفاع پرس بوشهر،«حیدر راهب» مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر امروز در بازدید و بررسی اختصاص یک دستگاه اتوبوس برای راه اندازی کتابخانه سیار در شهر بوشهر اظهار داشت: با پیگیری‌های اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر و با همکاری شورای اسلامی و شهرداری بوشهر، یک دستگاه اتوبوس پس از نوسازی و تجهیز، جهت راه اندازی کتابخانه سیار در اختیار این اداره کل قرار خواهد گرفت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر افزود: طی بازدیدی با حضور جمعی از مسئولان شورا و شهرداری بوشهر از اتوبوس‌های شهرداری، شرایط اختصاص یک دستگاه اتوبوس برای راه اندازی کتابخانه سیار در شهر بوشهر بررسی شد.

وی راه اندازی کتابخانه سیار در شهر بوشهر یک مطالبه و ضرورت فرهنگی عنوان کرد و اظهار کرد: در راستای دسترسی آسان مردم به ویژه مناطق محروم و کم برخوردار حومه شهر بوشهر به کتاب و برخورداری از نعمت کتابخانه، لازم است در شهر بوشهر کتابخانه سیار راه اندازی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: در مجموعه شورا و شهرداری بوشهر جهت ایجاد نشاط عمومی و ترویج فرهنگ کتابخوانی، در تلاش هستیم که یک دستگاه اتوبوس جهت ایجاد کتابخانه سیار در اختیار مجموعه کتابخانه های عمومی استان قرار گیرد.

پروین خوشبخت افزود: این اتوبوس نیازمند یک سری تعمیرات و تجهیزات خاص است که توسط شهرداری انجام خواهد گرفت.

وی گفت: امید داریم این کتابخانه سیار تا عید نوروز راه اندازی شود و شاهد خدمت رسانی به مردم و علاقمندان باشیم.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

لینک حبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا