استانها > مازندران

پایگاه های اورژانس در مازندران تقویت می شود



پایگاه های اورژانس در مازندران تقویت می شود

ارتباط فردا:به گزارش خبرنگر مهر، محمدصادق رضایی عصر شنبه در مراسم معارفه سرپرست معاونت درمان دانشگاه با قدردانی از مدیران و کارکنان این حوزه بخاطر زحماتی که سال‌های سال در این معاونت متحمل شدند، این حوزه را از اساسی‌ترین حوزه‌های دانشگاه عنوان کرد و گفت: چالش‌های درمانی بسیار زیادی در استان وجود دارد و وظیفه ما در دانشگاه این است که این چالش‌ها را برطرف کنیم تا به دردمندانی که برای درمان نیاز به حمایت ما دارند و پناه دیگری ندارند کمک کنیم رنج دیگری نداشته باشند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران خانم دکتر ناظری را از بانوان فرهیخته، و مسئولیت پذیر و متخصص عنوان کرد و با توجه به توانمندی و نظم ذاتی که دارند، خواهان بازبینی و رفع اشکالات این حوزه در سراسر استان شد و بر بازنگری در سطح بندی ها د نیازمندی‌های استان با کمک همه کارشناسان و متخصصین این حوزه در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.

رضایی همچنین خواستار ایجاد نهضت پایگاه‌های ۱۱۵ در سراسر استان شد و بر تقویت اورژانس ۱۱۵ تاکید کرد.

وی با اشاره به فعالیت سطح ۱ و ۲ پزشک خانواده در مازندران اظهار کرد: ما در پزشکی خانواده مازندران سیبل کشور هستیم که این فرصتی برای ما فراهم می‌آورد تا با برنامه ریزی درست سیستم ارجاع پزشکان خانواده شهری و روستایی در سطح ۱ و ۲ را به صورت کامل پیش ببریم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: باید با کمک کارشناسان مزیت‌ها و چالش‌های پزشک خانواده از نگاه حوزه درمان تهیه شود تا جهت وضع قوانین مناسب در این حوزه توسط مجلس در اختیار وزارتخانه قرار دهیم.

رضایی بر سامان دادن آموزش مستمر مدیران و کارشناسان حوزه درمان در بیمارستان‌ها در راستای اثرگذاری مدیریت منابع بیمارستانی تاکید کرد.

آزاده ناظری سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز ضمن قدردانی از اعتماد سرپرست دانشگاه در سپردن این مسئولیت گفت: با توجه به آَشنایی و ارتباطی که از سال‌های گذشته با حوزه درمان دارم با آگاهی از چالش‌های این حوزه این مسئولیت را پذیرفتم و دست یاری به سوی مدیران و همکاران این مجموعه دراز می‌کنم تا کمک کنند بر چالش‌های پیش رو توفیق یابیم و از این وظیفه سربلند بیرون بیائیم.

ناظری اورژانس را ویترین بیمارستان و بیمارستان‌ها را ویترین دانشگاه عنوان کرد که باید در این زمینه حضور آگاهانه و فعال داشته باشیم و به جامعه هدف بهترین خدمات را ارائه دهیم.

در این جلسه دکتر سید حبیب کاظمی به نیابت از معاون سابق درمان دانشگاه با قدردانی از تلاش‌های دکتر کاظم محمودی از زحمات همکاران این مجموعه تشکر کرد و برای دکتر ناظری در ادامه این مسیر آرزوی توفیق کرد.

در پایان این مراسم، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران حکم ابلاغ مسئولیت سرپرستی معاونت درمان دانشگاه را به دکتر آزاده ناظری اعطا کرد.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا