استانها > کردستان

نیروهای انقلابی نسبت به مسائل جامعه حساس باشند


ارتباط فردا:به گزارش خبرنگر مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرضا پورذهبی شامگاه یکشنبه در دیدار اعضای کمیته راهبردی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، اظهار کرد: افرادی در جامعه هستند که به اشخاصی همچون شهید حسن نصرالله علاقمندند و باید به این افراد امید به پروردگار و تکیه بر ایمان را القا کرد.

وی با بیان اینکه عده‌ای به دنبال تخریب اسلام هستند، افزود: اما دین مبین اسلام همچنان پابرجاست و کسی نمی‌تواند در پایه‌های آن تزلزل ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان باید با هوشیاری تمام مراقب تله دیگران باشند، افزود؛ غرق شدن در دام دیگران موجب از بین رفتن جایگاه می‌شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی برگزاری جلسات کوچک برای پاسخگویی به سوالات ادارات را لازم خواند و اعلام کرد: تزریق امید به جامعه نیاز امروز است و باید همه در این راستا همت گمارند.

نیروهای انقلابی نسبت به مسائل جامعه حساس باشند

وی با بیان اینکه امروز آرامش و صلابت رهبری به ما آرامش می‌دهد، اذعان کرد: بعد از شهادت سید عباس موسوی، اسرائیلی‌ها گفتند، کاری کردیم که دیگر حزب‌الله کمر راست نکند اما بعد از ۳۲ سال جهاد و مقاومت با بمباران سید حسن نصرالله را به شهادت رساندند.

وی یادآور شد: نیروهای انقلابی مقید به انقلاب اسلامی هستند و فعالیتشان نباید فقط به انتخابات خلاصه شود بلکه با برگزاری جلسات، نسبت به مسائل جامعه حساس باشند.

کمک به وفاق ملی راهبرد اصلی شورای ائتلاف

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کردستان نیز در این دیدار افزود: مجاهد نستوه شهید سید حسن نصرالله دبیرکل فقید حزب‌الله لبنان یکی از شاگردان مکتب قرآن و اهل‌بیت علیهم السلام بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سادات عنوان کرد: این افسر رشید اسلام تحت زعامت امامین انقلاب اسلامی آنقدر رشد کرد تا به درجه شهادت نائل شد و مدال افتخار حسینی را بر گردن آویخت و به جوار رحمت الهی شتافت.

وی خاطرنشان کرد: ولایتمداری و اخلاص در کنار شجاعت و رشادت و مردمداری و تواضع، همراه با سلوک عرفانی از جمله ویژگی‌های ممتاز این فرمانده بزرگ و مجاهدکبیر بود.

نیروهای انقلابی نسبت به مسائل جامعه حساس باشند

وی یادآور شد: فعالیت‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در استان کردستان، تعامل با دولت جدید آقای دکتر پزشکیان و استاندار محترم آقای دکتر زره تن لهونی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سادات بیان کرد: گسترش وفاق ملی و وحدت نیروهای سیاسی موجود در خانواده بزرگ انقلاب و برون رفت از مشکلات موجود در استان است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کردستان تصریح کرد: وفاق ملی با استفاده از ظرفیت گسترده نیروهای شورای ائتلاف در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی از جمله راهبردهای اصلی شورای ائتلاف در استان کردستان است.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا