استانها > کرمان

نگاه مردم و جامعه نسبت به اشتغال زندانی تغییر کند



نگاه مردم و جامعه نسبت به اشتغال زندانی تغییر کند

ارتباط فردا:به گزارش خبرنگر مهر، رضا ذوالفعلی‌نژاد، صبح چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مسئول اشتغال اداره‌کل زندان‌های استان با بیان اینکه اهمیت اشتغال نه در سازمان زندان‌ها بلکه در جامعه از جایگاه رفیعی برخوردار است گفت: باید نگاه مردم و جامعه نسبت به اشتغال زندانی تغییر کند.

وی افزود: اگر در جامعه‌ای مشکل اشتغال و بیکاری حل شود، قطعاً جمعیت کیفری زندان‌ها نیز کاهش محسوسی خواهد داشت.

مدیرکل زندان‌های کرمان افزود: اشتغال زندانیان در سند تحول و تعالی قوه قضائیه جز مأموریت‌های اصلی سازمان زندان‌ها قلمداد شده و در سال‌های اخیر نیز همواره از جمله اولویت‌های مهم سازمان زندان‌ها بوده است.

وی با تأکید بر اینکه باید نگاه مردم و جامعه نسبت به زندانی تغییر پیدا کند گفت: اشتغال زندانیان سبب افزایش اعتماد به نفس آنان می‌شود، چرا که زندانیان با افراد بیشتری در جامعه ارتباط برقرار کرده و متوجه می‌شوند که می‌توانند از طریق کار کردن، زندگی بهتری داشته باشند.

ذوالفعلی‌نژاد، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های غلامرضا عبدلی در حوزه حرفه‌آموزی و اشتغال زندانیان گفت: در حوزه حرفه‌آموزی و اشتغال زندانیان گام‌های خوبی برداشته شده و اداره‌کل زندان‌های استان کرمان تعامل و همکاری مناسبی با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی برقرار کرده است.

وی خطاب به حسین برشان مسئول جدید اشتغال اداره کل گفت: از شما انتظار داریم با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان، برای تحقق اشتغال ۶۰ درصدی زندانیان تلاش نمائید.

در این مراسم از خدمات غلامرضا عبدلی تقدیر و حسین برشان به عنوان مسئول جدید اشتغال اداره‌کل زندان‌های استان کرمان معرفی شد.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا