دسته‌بندی نشده

مکتب ایران مبتنی بر اسلام و آموزه های دینی است


مکتب ایران مبتنی بر اسلام و آموزه های دینی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ سرهنگ پاسدار مهدی طرفی فرمانده سپاه شوش در مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله  که در مصلی نماز جمعه برگزار شد، اظهار کرد: درود می فرستیم بر روان پاک آنهایی که برای ایستادگی و پایداری جان دادند، شهادت سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان را تسلیت و تبریک عرض می کنم.

وی گریزی به تحولات منطقه به ویژه جریان لبنان و اقدام غیور مردانه رزمندگان اسلام زد و گفت: همه دنیا می دانند که ایران و منطق ایران چه در نقشه جغرافیایی و چه در مکتب اعتقادی، ملزم و ملتزم و باور و مکتب آن اهل بیت و ائمه عصمت و طهارت است.

فرمانده سپاه شوش افزود: شاکله ی وجودی اعتقادی و فلسفه ی حرکتی ایران مبتنی بر آموزه های دینی است ، آموزه های که پس از حضرت عیسی (ع) و حضرت موسی(ع) بر پیامبر عظیم الشان ابلاغ و وحی شد، پیامبر جامعه ای را برای  جهان آینده  آماده کند که مبتنی بر اخلاق باشد.

سرهنگ طرفی  در ادامه اضافه کرد: اخلاقی که  در آن فرهنگ مقاومت را به مردان ، فرهنگ ایستادگی را به جوانان ، فرهنگ شیرزنی به زنان و فرهنگ غیرت را به مردم یاد می دهد.

وی عنوان کرد: آموزه های دینی ما مبتنی بر حق و حقیقتی است، که عدل و عدالت را پژواک می کند، و به جهانیان این پیام را مخابره می کند تا اگر در گوشه ای از دنیا ندای حق و حقانیت را می شنوید برخاسته از مکتب اسلام پیامبر عظیم الشان است.

 فرمانده سپاه شوش از ذکر این نکته غافل نشد و گفت:ما مکتبی به نام اهل بیت داریم، از پیامبر اکرم(ص) گرفته تا زینب کبری(س) که رسالت بخش  آزادی بود، آزادی که در معنای اقتدار و معنای دلاوری که در زبان و  عمل یک پیام بیشتر نداشت و آن این بوده است که تا دنیا، دنیاست، باید در مقابل کفر ایستاد.

 سرهنگ طرفی خاطر نشان کرد: مکتب ایران بر این مکتب و مسلک پایبند است، وهابیت و غربی ها با دلارها و پولهایی می خواستند که این مکتب را از ما بگیرند، اما موفق نشدند چرا که این منبعث شده از خورشید لایزال الهی است، و این خود شهید  حقانیتی به نام شهید نصرالله و دیگر شهدا است که به دنیا رنگ آسایش می تابد.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

لینک حبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا