استانها > سمنان

مهارت در کنار معنویت به نسل جدید آموزش داده شود



مهارت در کنار معنویت به نسل جدید آموزش داده شود

ارتباط فردا:به گزارش خبرنگر مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در دفتر خود ضمن اشاره به اهمیت کار مربیان فرهنگی بیان کرد: این قشر به واسطه کار کردن با کودکان و نوجوانان که آینده سازان این استان محسوب می‌شوند، کار مهمی دارند.

وی با بیان اینکه مربیان فرهنگی ما باید دغدغه مند باشند، گفت: مهارت در کنار معنویت باید به نسل جدید و نوجوان و نونهال استان سمنان آموزش داده شود.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه استعداد یابی دیگر اولویتی است که کانون پرورش فکری باید به آن نگاه ویژه داشته باشد، بیان کرد: کانون پرورش فکری باید جایی برای یافتن و سپس تقویت و پرداختن به استعدادهای نوجوانان آینده ساز ما باشد.

مطیعی ضمن قدردانی از معرفی ذخایر و گنجینه‌های غنی فرهنگی کشورمان صورت گرفته است، گفت: تمام این کارها خوب است اما باید دانست که همه آنها در برابر هجمه فرهنگی دشمنان ناچیز قلمداد می‌شود.

وی در ادامه بر نقش مربیان و معلمان در شکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان نیز تاکید کرد و افزود: مربیان گاهی مسیر زندگی و شخصیتی یک نفر را دگرگون می‌سازند لذا در این زمینه رسالتی مهم بر دوش دارند.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا