استانها > البرز

مدیران خانه محله‌ها باید افرادی توانمند و مورد وثوق مردم باشند



مدیران خانه محله‌ها باید افرادی توانمند و مورد وثوق مردم باشند

ارتباط فردا:به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی در پنجاه و نهمین قرارگاه اجتماعی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و هفته دفاع مقدس و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای ۸ سال دفاع مقدس، اظهار کرد: استان البرز به عنوان مبتکر قرارگاه اجتماعی در کشور، الگو شد و اکنون تحت عنوان استان برتر کشور برای شرکت در نمایشگاه دستاوردهای محلات ۲۰۲۰ در شهر آفتاب تهران به مدت ۱۰ روز از ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ حضور خواهد یافت.

وی ادامه داد: قرارگاه اجتماعی البرز دستاوردهای قابل توجه و مؤثری را در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و… رقم زده که می‌تواند در این نمایشگاه ارائه دهد.

عبداللهی گفت: ضرورت و مصوبه این قرارگاه بهره گیری شهرداری‌ها از درآمدهای حاصل از ارزش افزوده در مسیر عمران و آبادانی شهرها است که روند تحقق آن باید مورد نظارت فرمانداران قرار گیرد.

وی افزود: همچنین با توجه به اهمیت فعالیت و ارتباط مدیران خانه محله‌ها با مدیران استان و حساسیت احصا موضوعات و مسائل محله‌ها، ضرورت دارد در انتخاب این افراد با مشارکت مردم بازنگری شود.

استاندار البرز گفت: مدیران خانه محله‌ها باید افرادی توانمند و مورد وثوق مردم باشند تا با برقراری ارتباط درست بین مردم و مدیران در راستای حل مشکلات مؤثر واقع شوند.

وی افزود: باید زیرساخت‌های استان بویژه در محله‌های ۶۷ گانه هدف قرارگاه اجتماعی برای مواجهه با بحران و بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله، تقویت شود.

عبداللهی گفت: اهالی تمامی محله‌های هدف باید از برنامه‌های شهرداری‌ها در محله‌های خود مطلع شوند که نصب بنر و اطلاع رسانی به طرق ضرورت دارد.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا