دسته‌بندی نشده

فعالیت حوزه هنری در باب جوانی جمعیت مثبت است


فعالیت حوزه هنری در باب جوانی جمعیت مثبت استبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد عصر امروز، دوم آبان‌ماه از حوزه هنری انقلاب اسلامی لرستان بازدید کرد.

امام جمعه خرم‌آباد در این بازدید طی نشستی با رئیس و معاونان حوزه هنری انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به اهمیت و ضرورت فعالیت‌های فرهنگی در شرایط کنونی، گفت: کارهای خوبی در حوزه هنری انجام شده و امیدوارکننده است لکن کار‌هایی هم هست که مغفول مانده و امید است که با نگاه بومی و هنری نسبت به معضلات لرستان کار شود. 

شاهرخی افزود: در استان لرستان ظرفيت‌های هنری بالايی وجود دارد و از حوزه‌ هنری استان مشاهده کردم که در باب جوانی جمعیت برنامه‌های هنری خوبی تدارک دیدند و از سراسر استان و کشور در این حوزه جمع شده‌اند و برنامه‌های هنری را با اهمیت جوانی جمعیت تدارک دیده‌اند.

در ادامه این نشست، سامان سپهوند، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی لرستان گزارشی از فعالیت‌های حوزه هنری از ابتدای سال تاکنون و برنامه‌های پیش‌روی این حوزه ارائه داد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه از نمایشگاهی که از فعالیت‌ها و تولیدات حوزه هنری انقلاب اسلامی لرستان در زمینه روایت و ادبیات پایداری، تولید آثار تجسمی، چاپ و نشر، آموزش و پژوهش و… در نگارخانه مهر حوزه هنری انقلاب اسلامی برپا شده است، بازدید کرد.

انتهای پیام

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

لینک حبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا