استانها > بوشهر

عملیات مقتدرانه وعده صادق ۲ اوج صلابت بود



عملیات مقتدرانه وعده صادق ۲ اوج صلابت بود

ارتباط فردا:به گزارش خبرنگر مهر، محمد صادق عاشوری در نماز جمعه سیراف با تسلیت شهادت سید مقاومت فرمانده شجاع شهید سید حسن نصرالله اظهار کرد: نقش مستقیم آمریکا در ترور شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل فقید مقاومت لبنان واضح است.

وی اضافه کرد: این نقش‌آفرینی در دو بعد سیاسی و عملیاتی صورت گرفته است. در بعد سیاسی- شاهد ظاهرسازی‌های هدفمند و مشترک آمریکا و اتحادیه اروپا درخصوص لزوم انعقاد آتش‌بس ۲۱ روزه در لبنان بودیم. به‌عبارت بهتر، اصرار غرب بر آتش‌بس ۲۱ روزه و نفی این راهکار توسط نتانیاهو، یک نقشه از پیش تعیین‌شده با عاملیت مثلث تروریسم در جهان بوده است.

امام جمعه سیراف با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران بنای جنگ ندارد، بلکه دفاع از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم را وظیفه خود می‌داند.رژیم غاصب پس از فرصت‌های فراوان، از رأفت اسلامی استفاده نکرد و با حمایت حزب‌الله، اتفاقی تاریخی و ماندگار دیشب رقم خورد.

وی با بیان اینکه عملیات مقتدرانه وعده صادق ۲ اوج صلابت بود و در تاریخ ماندگار خواهد شد افزود: رسانه‌های خودشان نیز به آن اذعان کردند که اوج افتخارآفرینی و صلابت بی‌نظیری را به نمایش گذاشت.

عاشوری بیان کرد: آمریکا باید به سگ هار خود قلاده بزند و خویشتن‌داری جمهوری اسلامی حد و اندازه‌ای دارد و بسیاری فکر می‌کردند حرف فرماندهان بلوف است، اما همه فهمیدند که به حرف‌ها عمل می‌شود.

وی ادامه داد: مناطق و پایگاه‌های نظامی دشمن به دست فرزندان صالح خمینی و سربازان حاج قاسم نابود شد و این نشان از قدرت و عزم جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حقوق ملت‌های مظلوم دارد.

امام جمعه سیراف افزود: جمعه ۱۳ مهرماه چشمان بسیاری در سراسر جهان به نماز جمعه تهران و بیانات رهبر معظم انقلاب بود. نماز جمعه ۱۳ مهرماه یکی از تاریخی‌ترین رویدادهای سیاسی عبادی است که پیام‌های مختلفی را متبادر می‌سازد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب پس از آنکه موشک‌های ایرانی لرزه بر تل آویو انداخت و بر سیبل اهداف نشست با شجاعت و اقتدار در این نمازجمعه حاضر می‌شوند و یک بار دیگر همه معادلات جنگ روانی و خبرسازی‌های دشمن مبنی بر حضور در پناهگاه و جای امن رنگ می‌بازد.

عاشوری افزود: ارتقای سطح بازدارندگی و جدیت پاسخگویی متقابل ایران در مقابل رژیم صهیونی و همپیمانان در این اقدام راهبردی فرمانده کل قوا و ولی امر مسلمین جهان به خوبی نمایان است و پیام آشکاری را به دوستان و دشمنان می‌دهد.

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: به تمامی افسران نیرو انتظامی که با تعهد و فداکاری خود، امنیت را به ارمغان می‌آورند، خدا قوت می‌گوئیم. هفته نیرو انتظامی بهانه‌ای است تا یادآوری کنیم که قدردان تمام لحظات، تلاش‌ها و فداکاری‌های شما برای حفظ امنیت ما هستیم. مردم ما قدردان زحمات شما عزیزان هستند.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا