ورزش > فوتبال

شکست بیانکونری‎‌ها مقابل اشتوتگارت در شب کامبک همیشگی رئال مادرید با درخشش مهاجم برزیلی



شکست بیانکونری‎‌ها مقابل اشتوتگارت در شب کامبک همیشگی رئال مادرید با درخشش مهاجم برزیلی

به گزارش ایرنا، در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه ۷ دیدار به صورت هم‌زمان برگزار شد.

در یکی از حساس‌ترین دیدارها تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با قضاوت ایستوان کواچ میزبان دورتموند آلمان بود که در نهایت این دیدار این دیدار با برتری رئال مادرید به پایان رسید.

در نیمه اول در دقیقه ۳۰ لوکاس وازکز مدافع کهکشانی در پشت محوطه قدم با اشتباهی که انجام داد توپ را تقدیم بازیکنان میهمان کرد و سرهو گیراسی با پاس تماشایی توانست مدافعان رئال مادرید دور بزند. توپ به دونیل مالن رسید و گل اول تیمش را به ثمر رساند. اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۳۴ جیم باینو گیتنز با یک بغل پا توانست برای دومین بار دروازه تیبو کورتوآ را باز کند. در نهایت نیمه اول با شکست شاگردان آنچلوتی به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۶۰ کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی‌ رئال مادرید با ارسالی که انجام داد آنتونیو رودیگر مدافع تیم میزبان توانست به یک ضربه سر زیبا یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند. سه دقیقه بعد از گل اول وینیسیوس جونیور موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و گل دوم تمیش را به ثمر برساند.

در دقیقه ۸۳ لوکاس واسکز که در نیمه اول مقصر گل اول تیمش بود توانست با یک شوت محکم اشتباه خود را جبران کند و دروازه دورتموند را برای سومین بار باز کند و در ادامه در دقیقه ۸۶ وینیسیوس جونیور کار زنبورها را یکسره کرد و گل چهارم تیمش را زد.

در ثانیه‌های پایانی وینیسیوس جونیور باز هم گل پنجم تیمش را زد و در این دیدار او هتریک کرد. در نهایت این دیدار به برتری شاگردان آنچلوتی به اتمام رسید.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس امشب تیم فوتبال یوونتوس در ورزشگاه آلیانز تورین با قضاوت اسپن اشکاش میزبان اشتوتگارت آلمان بود که در نهایت این دیدار با برتری اشتوتگارت به پایان رسید.

در نیمه اول دو تیم نتوانستند موقعیتی روی دروازه‌ها اینجاد کنند و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۸۴ دنیلو کاپیتان تیم میزبان با خطای که انجام داد تیمش را ۱۰ نفره کرد و در ثانیه‌های پایانی بازی ال بیلال توره توانست اولین گل تیمش را به ثمر برساند. در نهایت این دیدار با برتری اشتوتگارت به اتمام رسید.

نتایج کامل دیدارهای امشب لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

آرسنال ۱_ شاختار ۰

استون ویلا ۲ _ بولونیا ۰

رئال مادرید ۵_ دورتموند ۲

پاری سن ژرمن ۱_ پی اس وی آیندهوون ۱

یوونتوس ۰_ اشتوتگارت ۱

اشتروم گراتس ۰_ اسپورتینگ ۲

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

لینک حبر

دکمه بازگشت به بالا