استانها > فارس

شناخت هدف و انگیزه شهید سید حسن نصرالله لازمه تداوم راه او است



شناخت هدف و انگیزه شهید سید حسن نصرالله لازمه تداوم راه او است

رضا کوشش در گفت وگو با خبرنگار مهر با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و همراهان او گفت: طبق آیه ۲۳ سوره احزاب «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله یک فرد و شخص نبود و در طول ۳۰ سال در حزب الله با مجاهدت ها وفعالیت های خود یک راه و یک مکتب و جریان فکری انقلابی را در لبنان نهادینه کرد.

وی ادامه داد: همانگونه که خون شهید سید عباس موسوی بر زمین نماند، خون شهید سید حسن هم بر زمین نخواهد ماند و راه و مکتب مقاومت ادامه خواهد یافت و آرمان مقدس او در آزادی قدس شریف محقق خواهد شد.

عضو موسسه عالی آموزش و پژوهش و برنامه ریزی افزود: برای تداوم راه پر افتخار این شهید والامقام باید به شناخت، هدف و انگیزه این مجاهد فی سبیل الله که همانند همه شهدا بنده خدا و عمل به وظیفه فردی و اجتماعی در سرلوحه کار آنان بود توجه شود و همه باید این نهال مقاومت که از تمامی طوفان های سهمگین رژیم غاصب صهیونستی عبور کرده، به ثمر برسانیم.

کوشش ادامه داد: وظیفه همه ما در این موقعیت حساسی که در خاورمیانه و جهان اسلام پیش آمده دفع و قطع نفوذ دشمنان در همه ابعاد سیاسی، پرهیز از تفرقه و چنددستگی های پوچ و وحدت حول محور رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای است.

وی در خصوص واهمه رژیم صهیونیستی از چهره محور مقاومت گفت: صهیونیست‌ها در داخل سرزمین‌های اشغالی در وضعیت بغرنج و اسفناکی به سر می‌برند و همیشه کابوس جنگ را در تمامی لحظات حس می کردند.

کوشش افزود: صهیونیست‌ها از اینکه از زمان و شدت انتقام ایران و حزب الله بی‌اطلاع بوده و این مسئله آنان را جان به لب کرده است زیرا سید مقاومت حزب الله را از یک گروه و گردان به یک ارتش و تفکر جهادی و انقلابی تبدیل کرد و همین هم باعث ترس و وحشت صهیونیست ها است.

عضو موسسه عالی آموزش و پژوهش و برنامه ریزی در پایان به ترس نابودی حتمی رژیم صهیونیستی بین جوامع اطرفدار این رژیم سفاک اشاره کرد و تصریح کرد: ترس از نابودی قریب‌الوقوع اسرائیل در میان نخبگان رژیم صهیونیستی در حال گسترش است و بیشتر کسانی که از آینده تاریک اسرائیل می ترسند عمدتاً سیاستمداران رده بالای رژیم بوده و به حمد خدا مولفه های نابودی رژیم صهیونیستی اکنون در غزه و لبنان بعد از شهادت سید مقاومت موجود است و رژیم صرهیونیستی به دیوار سخت برخورد کرده است.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا