دسته‌بندی نشده

شناخت انسان ها با صفات و کرامت انسانی از خیرات دفاع مقدس است


 

شناخت انسان ها با صفات و کرامت انسانی از خیرات دفاع مقدس است

ارتباط فردا:به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان،جلسه هماهنگی کنگره شهدای روحانی و شهید میرزا کوچک خان جنگلی در ستاد کنگره ۸ هزار شهید استان گیلان برگزار شد.

 

  دراین جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین احسان‌الله محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم از نقش افراد در هدایت انسان ها به پیامبر یادآور شد اظهار کرد: یک شخص در اسلام می‌تواند یک مکتب را ایجاد کند.

 

وی یکی از خیرات دفاع مقدس را شناخت انسان ها با صفات و کرامت انسانی بیان کرد. 

 

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اذعان به در پیش بودن کنگره ۸ هزار شهید دفاع مقدس استان گیلان تاکید کرد: امورات مربوط به کنگره ۸ هزار شهید استان با جدیت بیشتری دنبال شود.

 

سرهنگ ملک علیپور رئیس کنگره شهدای استان گیلان دراین جلسه اظهار کرد: عکس، وصیت‌نامه و دیگر مستندات تهیه شده‌اند، همچنین مستند شهید حسین املاکی بعداز عقد قرارداد به زودی وارد مرحله تولید خواهد شد .

 

وی از اجرای نمایش جلوه‌های عاشقی در شهرستان‌ها گفت و افزود:تمامی افراد به منظور بازی در نمایش جلوه های عاشقی شهرستان‌ها انتخاب شده اند.

 

ملک علیپور در آستانه بزرگداشت شهید میرزاکوچک خان جنگی گفت: در دوران میرزا، مردم تالش کمک‌های زیادی به این قیام کردند و میرزا هم با احداث بیمارستان صحرایی، نقش مهمی در مقابله با بیماری‌ها داشت.

 

حجت‌الاسلام شفیعی، مسئول بسیج طلاب سپاه قدس گیلان، نیز در این جلسه با اشاره به اینکه میرزا فقط متعلق به روحانیون نیست گفت :تلاش خواهدشد این کنگره به صورت مردمی اجرا شود.

 

 وی افزود: تصاویر شهدای روحانی به صورت نقاشی در حال انجام است و پیاده‌روی به مناسبت شهادت میرزا برگزار می‌شود.

 

در ادامه این جلسه سرهنگ پاسدار سید غلامرضا امیری، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان، درباره برگزاری کنگره شهدای روحانی و اقدامات لازم مباحثی را مطرح کرد. 

 

گفتنی است این جلسه با هدف اتخاذ تصمیمات نهایی برای برگزاری کنگره شهدای روحانی برگزار شد.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

لینک حبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا