استانها > همدان

شجاعت و درایت رهبر معظم انقلاب، پیام اقتدار را به جهانیان مخابره کرد



شجاعت و درایت رهبر معظم انقلاب، پیام اقتدار را به جهانیان مخابره کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار داشت: بی‌تردید آینده برای اسلام است و این وعده الهی است و این نهضت‌ اسلامی زمینه‌ساز ظهور خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز حزب الله در جهاد با دشمن و شیاطین برای همه حجت است و ضربات زیادی به دشمن وارد کرده و می‌کند، گفت: اساس مشکلات منطقه حضور آمریکا و قدرت‌های غربی است و اگر آن‌ها منطقه را ترک کنند یقیناً آرامش نیز در این منطقه برقرار می‌شود.

امام جمعه نهاوند، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند، بر همه مسلمانان فرض است در کنار مردم فلسطین و لبنان باشند، یادآور شد: عملیات وعده صادق ۲ بسیار شجاعانه و مقتدرانه بود که محدود به مراکز حساس و نظامی بود.

وی با تأکید بر اینکه خود دشمنان هم به این قدرت موشکی اعتراف می‌کنند، ابراز کرد: بعد از گذشت حدود یک سال، صهیونیست‌ها نه حماس را از بین بردند و نه می‌توانند به حزب الله ضربه بزنند و چون در جنگ با مقاومت ضربه‌های سختی خورده‌اند، برای جبران آن به غیرنظامیان حمله می‌کنند.

حجت الاسلام مغیثی، با بیان اینکه باید مراقب عملیات روانی دشمن باشیم و از خود ضعف نشان ندهیم، یادآور شد: چون برخی خود ضعیف هستند، می‌خواهند مردم هم‌ بترسند، لذا باید مراقب باشیم و بدانیم‌ امروز ایران قوی است و به هر اقدام جنایتکارانه‌ای از طرف دشمنان سریع و قاطع پاسخ خواهد داد.

وی ابراز کرد: دشمنان جرأت تعرض به کشور را ندارند، چون از قدرت بازدارندگی و موشکی ایران اسلامی خبر دارند و می‌دانند ایران قوی در عرصه‌های مختلف چه قدرتی دارد و پیشرفت کرده است.

امام جمعه نهاوند به نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز مقام‌ معظم رهبری در نماز جمعه خطبه خواندند که باید محورهای این بیانات را گوش دهیم و عمل کنیم، این حضور مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه، برای دشمن‌ پیام اقتدار و ایستادگی دارد.

انتهای پیام. /

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

لینک حبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا