استانها > بوشهر

سرانه فضای سبز شهر بوشهر افزایش می‌یابد



سرانه فضای سبز شهر بوشهر افزایش می‌یابد

ارتباط فردا:به گزارش خبرنگر مهر، وحید نیک‌روش دوشنبه‌شب در نشست اعضای شورای شهر بوشهر اظهار کرد: توسعه فضای سبز شهری را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم و در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.

وی به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در محلات تنگک شهر بوشهر اشاره کرد و افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز سبب شده بود تا سرانه خدمات در این محلات دیده نشود و با کمبودهایی روبرو باشیم.

رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به کمبود فضای سبز، آموزشی، فرهنگی و بهداشتی در محلات تنگک بوشهر ادامه داد: شهروندان در این محلات مطالبه جدی برای ایجاد فضای سبز و احداث مرکز آموزشی و بهداشتی دارند.

وی بیان کرد: در همین راستا یک قطعه زمین ۱۳ هکتاری با کاربری فضای سبز در جنوب ورزشگاه شهید مهدوی به شهرداری واگذار شد که بخشی از آن به کاربری آموزشی، بهداشتی و فرهنگی تغییر کاربری داده شد و اکنون پروژه آموزشی در حال اجرا است.

نیک‌روش خاطرنشان کرد: در راستای توسعه فضای سبز و تفریحی در تنگک‌ها، شورا در فاز اول با طرح احداث یک پارک چهار هکتاری موافقت و پیمانکار آن طی فرآیند مناقصه انتخاب و به تأیید شورا رسید.

رئیس شورای شهر بوشهر تصریح کرد: این پارک چهار هکتاری با هزینه ۳۶ میلیارد تومان احداث می‌شود و با بهره برداری از آن چهار هکتار به ظرفیت فضای سبز شهر بوشهر افزایش پیدا می‌کند.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا