ارتش اسرائیلاسرائیلتاپ 6تاپ داخلیتاپیک موبایلجنوب لبنانجهانجهان اسلامحزب اللهخبر فوریلبنانمصر-سوریه-لبنانیگان رضوان

رکوردشکنی حزب‌الله: ۴۸ عملیات علیه مواضع اسرائیل طی یک روز


شفقنا-حزب‌الله لبنان با رکودشکنی عملیات خود علیه رژیم صهیونیستی از انجام ۴۸ حمله به شهرهای شمالی و مواضع ارتش این رژیم از بامداد امروز تا به الان خبر داده است.

به گزارش شفقنا، روزنامه اسرائیل الیوم نوشت: حزب الله امروز رقم بی‌سابقه‌ای را با انجام ۴۸ عملیات علیه اسرائیل از بامداد به ثبت رساند.

حزب‌الله در جدیدترین بیانیه خود که بیانیه چهل و هشتم از بامداد امروز است، اعلام کرد: «در حمایت از مردم پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت سلحشور و شریف آن و دفاع از لبنان و مردم کشور، مجاهدان مقاومت اسلامی محل تجمع نظامیان دشمن در کریات شمونه را راکت‌باران کردند.»

حزب الله در بیانیه چهل و هفتم و چهل و ششم از حمله با دسته‌ای از پهپادهای انتحاری به محل استقرار نظامیان اسرائیلی در اطراف شهرک یعرا و کفرگلعادی و اصابت مستقیم پهپادها به اشغالگران خبر داد.

مقاومت لبنان همچنین از حملات موشکی و راکتی به نظامیان اشغالگر در پایگاه رویسات العلم،کتسرین، کفرگلعادی، مسکفعام و نیز پایگاه هوایی رامات دیوید خبر داده است.

مجاهدان حزب‌الله اعلام کرده‌اند از بامداد امروز 6 تانک مرکاوای ارتش اسرائیل را در جبهه جنوب لبنان منهدم و سرنشینان آن را کشته و زخمی کرده‌اند.

در نتیجه این ضربات حزب الله از صبح امروز دستکم 10 نظامی صهیونیست کشته و بیش از 60 نظامی دیگر زخمی شده‌اند.

متن این خبر در المنار

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

لینک حبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا