استانها > خوزستان

روند اشتغال ورزشکاران طولانی است



روند اشتغال ورزشکاران طولانی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز سه شنبه در آئین تجلیل از از قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی، مربیان و داوران المپیکی، پارالمپیکی، جهانی و آسیایی خوزستان که در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد با بیان اینکه ورزشکاران افتخارآفرینان ملی هستند، گفت: ما و همه مردم مدیون این ورزشکاران هستیم، این قدرشناسی حداقل کاری است در قبال تلاش‌های آنها انجام می‌شود.

استاندار خوزستان با اعلام اینکه ورزشکاران تمام وجود خود را برای کسب مدال می‌گذارند و باید از آنها تقدیر شود، اظهار کرد: ما جانمان را هم بگذاریم نمی‌توانیم زحمات این ورزشکاران را جبران کنیم، البته بهترین تقدیر از آنها توسط خداوند انجام می‌شود.

وی افزود: قصد داریم به ورزشکاران بگوییم تنها نیستند، ما کنارشان هستیم و تلاش می‌کنیم تا برخی از مشکلاتشان را مرتفع کنیم تا با قدرت بیشتری در المپیک آتی موفق شوند زیرا هرچه این ورزشکاران تلاش کنند، عظمت ایران و ایرانی را به دنیا معرفی کنند، اثرات معنوی هم دارد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه «صادق بیت سیاح» در پرتاب نیزه پارالمپیک حریف هندی خود را عقب انداخت، تصریح کرد: با تلاشش به همه مردم و مسلمان‌ها روح انقلابی بخشید که از او و همه ورزشکاران قدردانی می‌کنم.

حسینی محراب روند اشتغال ورزشکاران را طولانی خواند و ادامه داد: ما روی قول‌هایمان هستیم، ان‌شاءالله همیشه باعث عزت همه ما باشند.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا