استانها > فارس

روزی خبر پیروزی فلسطین را مخابره خواهیم کرد



روزی خبر پیروزی فلسطین را مخابره خواهیم کرد

ارتباط فردا:به گزارش خبرنگر مهر، هادی رضایی عصر سه شنبه در اجلاسیه بین‌المللی شهدای محور مقاومت با بیان اینکه اگر جبهه جنگ نیاز به مقاومت دارد، جبهه رسانه هم نیازمند تقویت است، گفت: قطعاً روزی می‌رسد که خبر پیروزی فلسطین را مخابره خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اگر طوفان الاقصی اتفاق نمی‌افتاد امروز شاهد برگزاری این اجلاسیه نبودیم.

رضایی با اشاره به این موضوع که امروز در برهه‌ای از تاریخ قرار گرفته‌ایم که هر قطعه از غزه کربلاست، افزود: زمانی با خودم فکر می‌کردم که من نوعی، کجای تاریخ قرار گرفته‌ام؟ تا کی باید برای هر روزی که یک حسین شهید می‌شود و داغ یک علی‌اکبر بر دل پدر می‌ماند تنها نظاره‌گر باشم و غصه بخورم.

رئیس بسیج رسانه استان فارس گفت: اگر دست من از سلاح کوتاه است برای رفتن به میدان، چرا از سلاحی که در اختیار دارم استفاده نکنم؟

وی در ادامه با اشاره به گزارشگری یک مادر فلسطینی با فرزند خردسالش ادامه داد: این مادر خبرنگار در حالی با کودکش جنایات رژیم سفاک صهیونیستی را گزارش کرد که خانواده ۴۰ نفری اش را زیر آوارها از دست داده بود.

رضایی با اشاره به گذشت یک سال از طوفان الاقصی افزود: در تداوم ۳۶۶ روز گذشته از این طوفان عظیم و شهادت علی اصغرها و علی اکبرها دیدیم پس تصمیم گرفتیم این اجلاسیه را کلید بزنیم.

وی تصریح کرد: مسؤولان همت کردند و پای کار آمدند تا اجازه ندهیم طوفان الاقصی زیر بار طوفان خبری دشمن پنهان شود.

دبیر اجرایی اجلاسیه در ادامه با تاکید بر اینکه طوفان الاقصی‌ها در راه است، گفت: بزرگ‌ترین هدف این اجلاسیه این است که بگوید همانگونه که جبهه جنگ نیاز به تقویت دارد جبهه رسانه هم نیازمند تقویت است.

وی افزود: اگر امروز گرد هم آمده‌ایم، می‌خواهیم بگوییم مگر دشمن توانست حسین ۱۴۰۰ سال پیش را خاموش کند که امروز با بمب‌هایش صدای مظلومیت مردم فلسطین را خاموش کند؟

رضایی گفت: خون ۷۲ تن آن زمان به زمین نریخت بلکه در شریان تاریخ قرار گرفت و امروز در رگ‌های محور مقاومت می‌جوشد.

مسؤول بسیج رسانه فارس با ابراز امیدواری نسبت به اینکه می‌رسد روزی که خبر پیروزی قدس را مخابره خواهیم کرد، تصریح کرد: در این اجلاسیه اندیشکده راهبردی رسانه‌های محور مقاومت به نام بنیان المرصوص رونمایی خواهد شد تا با یک هم‌اندیشی در جهان اسلام، یک خط خبری منسجم را دنبال کنیم.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا