استانها > همدان

رشد اقتصادی نیازمند توسعه زیرساخت‌های ارتباطی است



رشد اقتصادی نیازمند توسعه زیرساخت‌های ارتباطی است

ارتباط فردا:به گزارش خبرنگر مهر، حمید ملانوری‌شمسی بعد از ظهر روز یکشنبه در نشست با مدیرکل و مدیران تابعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و استفاده از آن‌ها برای رشد اقتصادی استان‌، اولویت اصلی دستگاه‌های اجرایی مرتبط باشد.

استاندار همدان افزود: بسترهای ارتباطی، فضایی برای رشد و نوآوری در بازارهای الکترونیکی ایجاد کرده‌اند و موجب رونق این بخش‌ها شده‌اند.

وی تصریح کرد: برای گسترش پوشش مخابراتی و اینترنتی، باید به توسعه زیرساخت‌ها توجه ویژه شود و هر اقدامی در راستای کیفیت‌بخشی به خدمات با استقبال بیشتر مردم روبرو خواهد شد.

استاندار همدان گفت: تعامل میان دولت، بخش خصوصی و نهادهای مرتبط باید تقویت شود تا ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده شوند.

وی افزود: بخش دولتی و اپراتورهای خصوصی با همکاری یکدیگر، باید پوشش ارتباطی را در استان بهبود بخشند و نقایص موجود را رفع کنند.

ملانوری‌شمسی افزود: فعالیت‌های پست نسبت به گذشته تغییرات چشمگیری داشته است به نحوی که قبلاً وسیله‌ای برای ارسال نامه‌ها و بسته‌های کوچک بود اما اکنون در اقتصاد دیجیتال و فروش اینترنتی محصولات نقشی کلیدی دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توسعه زیرساخت‌های مخابراتی و پستی، می‌توانیم به رشد بخش‌های صنعتی و کشاورزی نیز کمک کنیم.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا