استانها > تهران

دیدار چهره به چهره استاندار تهران با نسیم شهری ها/دستورات صادر شد


ارتباط فردا:به گزارش خبرنگر مهر، علیرضا فخاری صبح سه شنبه با همراهی تعدادی از مدیران و مسؤولان، با هدف ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با شهروندان نسیم شهر، به شهرستان بهارستان سفر کرد.

بر اساس این گزارش، استاندار تهران در این ملاقات مردمی با جمعی از شهروندان این شهر که برای طرح مشکلات و مسائل خود در فرمانداری نسیم شهر حضور داشتند، دیدار و گفتگو کرد. گفتنی است، در این جلسه که از صبح امروز سه شنبه سوم مهرماه تا ظهر ادامه داشت، تعدادی از شهروندان نسیم شهری، به بیان مشکلات خود در موضوعات مختلف پرداختند.

دیدار چهره به چهره استاندار تهران با نسیم شهری ها/دستورات صادر شد

لازم به ذکر است در این دیدار، پس از طرح موضوعات از سوی شهروندان، که عمده آنها مربوط به مشکلات فروش، نقل و انتقال زمین‌های قولنامه ای، تعیین کاربری اراضی، کمبود خدمات عمومی از قبیل آب و برق، ساماندهی و آسفالت معابر بود، دستورات لازم جهت رفع مشکلات یاد شده توسط استاندار به ادارات ذیربط صادر شد.

شایان ذکر است که در این ملاقات مردمی، میرمحمد غراوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، وحید کیهان مسئول حوزه استاندار تهران، احمد مرادی مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران، سید حبیب موسوی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران، عبدالله نوحی فرماندار بهارستان و سایر مسؤولان نیز حضور داشتند و به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی کردند.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا