استانها > خراسان رضوی

دستگیری ۵۸۷ متهم به سرقت و خرده فروش مواد مخدر در مشهد



ارتباط فردا:به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: همزمان با دهه آخر ماه صفر و حضور میلیونی زائران رضوی طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی هسته مرکزی شهر مشهد به اجرا در آمد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: در اجرای این طرح ۵ روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری کلانتری‌های سطح شهر مشهد ضمن جمع آوری ۵۲۳ معتاد متجاهر، ۱۴۴ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و ۱۱ کیلو و ۲۱۲ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی، ۶ هزار و ۸۳۲ عدد قرص غیرمجاز و یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف و ۲۸ مکان توزیع مواد مخدر با هماهنگی مقام قضائی پلمب شد.

وی بیان کرد: در همین راستا پلیس آگاهی و دیگر یگان‌های انتظامی نیز ضمن دستگیری ۴۴۳ متهم به سرقت، ۵۱۶ فقره انواع سرقت را که ۱۲۹ فقره از آنها قاپ زنی و سرقت به عنف بوده را کشف کردند.

نگهبان افزود: در این راستا ۹۱ دستگاه خودرو و ۲۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و به مالباخته‌ها تحویل شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تاکید بر استمرار طرح‌های پاکسازی در مناطق آلوده و برخورد جدی پلیس با سارقان خیابانی و خرده فروشان مواد افیونی تأکید و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا