دسته‌بندی نشده

جهاد تبیین و روایت کردن در رسانه، یکی از بهترین راههای مقابله با پروپاگاندای رسانه ای اسرائیل در دنیای امروز است


 

جهاد تبیین و روایت کردن در رسانه، یکی از بهترین راههای مقابله با پروپاگاندای رسانه ای اسرائیل در دنیای امروز است

 ارتباط فردا:به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان امیرحسین صبوری؛ مدرس سواد رسانه در یادداشتی نوشت با وجود جنگ‌های شناختی ترکیبی که اسرائیل در سراسر جهان به وجود آورده است، اما شاهد آن هستیم که امروز، این حربه گریبان خودش را نیز گرفته است.

 

به نظر می رسد افول و فروپاشی این رژیم، زودتر از زمانی اتفاق خواهد افتاد که مقام معظم رهبری فرموده بودند، و البته به فضل الهی محقق خواهد شد.

 

امروز شاهد آن هستیم که اسرائیل در دو جبهه درگیر جنگ شده است؛ یکی جنگ نرم و روانی در داخل و دیگری جنگ سخت از ناحیه بیرون و مخالفان این رژیم جعلی. در این میان، عامل مهم و اصلی فروپاشی او هم، جنگ روانی بوده است که توسط رزمندگان اسلام برای آن ایجاد شده است.

 

و این امر در واقع تحقق وعده خدای عادل است که ظلم هیچ وقت پایدار نخواهد ماند.

 

وعده صادق شاید در نگاه نخست، یک عملیات نظامی یا موشکی به نظر آید اما در واقع عملیات وعده صادق ۲ عملیاتی بی‌سابقه ترکیبی شناختی می‌باشد.

 

اسرائیل همواره توسط رسانه‌های غربی با دروغ پراکنی، تحریف و برچسب زنی درصدد به وجود آوردن جنگ روانی در بین نیروها و مردم می‌باشد.

 

با توجه به این شرایط، وظیفه همه ما برملا ساختن جنایات این رژیم و رسوا نمودن آن از طریق تبیین نسل کشی و جنایاتی نظیر کشتار زنان و کودکان بی‌گناه برای تمام جهانیان است.

 

در نتیجه می‌توان گفت ؛روایت حقایق و واقعیت‌ها یا همان جهاد تبیین یکی از بهترین راه حل‌های مقابله با پروپاگاندای رسانه‌ای رژیم اشغالگر قدس است.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

لینک حبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا