استانها > آذربایجان غربی

ثبت بیش از ۷۹ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۹۷ در آذربایجان غربی



ثبت بیش از ۷۹ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۹۷ در آذربایجان غربی

ارتباط فردا:به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ دکتر یوسف اسماعیل زاده در این زمینه اظهار کرد: مجموعه انتظامی استان با مردم ارتباط نزدیک دارد و با مشارکت مردمی در راستای تأمین امنیت پایدار عملکرد بهتری دارد و سامانه ۱۹۷ پلیس نیز در راستای افزایش و سهولت ارتباط مردم با پلیس راه اندازی شده است.

وی گفت: در اکثر مواقع پیشنهادات و نظرات کارشناسی و خوبی توسط مردم از طریق تماس با سامانه ۱۹۷ یا ملاقات حضوری به پلیس داده می‌شود که می‌توانند راه کارهای اساسی برای عملکرد پلیس نیز باشند و در واقع ارتباط شهروندان با سامانه ۱۹۷ بازرسی مجموعه انتظامی، پل ارتباطی برای ارزیابی عملکرد پلیس در برقراری نظم و امنیت در جامعه بوده و اعتماد مردم به مجموعه انتظامی استان، پشتوانه‌ای مهم و ارزشمند است.

معاون هماهنگ کننده انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: طی ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۷۹ هزار تماس با سامانه ۱۹۷ پلیس آذربایجان غربی برقرار شده است که مردم فهیم این استان نظرات، انتقادات، پیشنهادت و شکایات خود را مطرح کرده‌اند ضمن اینکه در این مدت انتقادات و شکایت از کارکنان پلیس تا حد چشمگیری کاهش و پیشنهادت و تقدیر از عملکرد کارکنان افزایش یافته است.

سرهنگ اسماعیل زاده خاطر نشان کرد: امید است مردم فهیم و شهید پرور استان آذربایجان غربی نیز با پلیس تعامل و مشارکت بیشتری داشته و دعا گوی فرزندان خود در انتظامی استان باشند.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا